نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1393 - 11:32
102 نفر از دانش‌آموزان رتبه‌های برتر کنکور سراسری 93، نخبگان و دانش‌آموزان دارای مقام‌های برتر علمی، فرهنگی و مذهبی گچساران، طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر دیروز با حضور فرماندار گچساران، امام جمعه موقت، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و خانواده‌های دانش‌آموزان ،از رتبه‌های برتر کنکور سراسری 93، نخبگان و دانش‌آموزان دارای مقام‌های برتر علمی، فرهنگی و مذهبی گچساران طی مراسمی در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان تجلیل شد.

 

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

 

عبدالرحیم رحیمی در نهمین همایش تجلیل از نخبگان و برترین‌های کنکور در گچساران ،اظهار کرد: بدون شک موفقیت امروز دانش‌آموزان و برترین‌های کنکور در این شهرستان علی‌رغم تلاش و پشتکار خود دانش‌آموزان، تأثیرگذار از برگزاری کلاس‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی آموزش بوده است.

 

 

وی افزود: کسب رتبه‌های برتر کنکور و رتبه‌های زیر یک‌هزار توسط دانش‌آموزان گچسارانی مایه مباهات و افتخار برای این شهرستان بوده و این امر نشان از استعدادهای درخشان و نهفته در این منطقه دارد.

 

فرماندار گچساران با تأکید بر برگشت مجدد این شهرستان به اوج در حوزه‌های مختلف تحصیلی و علمی ابراز کرد: کسب رتبه‌های برتر و زیر یک‌هزار کنکور موفقیتی قابل افتخار است اما این قانع‌کننده نبوده زیرا رتبه و جایگاه گچساران بالاتر از جایگاه کنونی است.

 

رحیمی بیان کرد: امروز وظیفه ما مسئولان در طبع اخلاص گذاشتن هر آنچه در توان داریم، بوده و در راه پیشبرد حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و دینی حمایت خود را اعلام می‌کنیم.

 

فرماندار گچساران  ادامه داد: امروز علاوه بر تشویق نخبگان علمی، نخبگان فرهنگی و مذهبی نیز تشویق شدند که این امر نشان‌دهنده لزوم ترویج تحصیلات علمی در کنار تحصیلات دینی و مذهبی به عنوان دو بال توسعه و پیشرفت است.

 

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

 

 

گفتنی است در این مراسم از 20 دانش‌آموز در المپیادهای مختلف از جمله ریاضی، تجربی، نجوم و اختر، فیزیک، کامپیوتر، المپیاد ادبی، جشنواره دست‌سازه‌های برتر و المپیادهای نانو تجلیل شد.

 

تجلیل از 14 نفر از مخترعین دانش‌آموزی و اعضای تیم رباتیک گچساران از دیگر قسمت‌های برنامه تجلیل از نخبگان دانش‌آموزی گچساران بود.

 

تجلیل از برترین‌های انشا قرآن و نماز از دیگر بخش‌های این همایش بود که در این بخش از هشت دانش‌آموز برتر از جمله سعید محمدی رتبه هشت کشوری در قرآن، مصطفی کیانی 20 کشوری و حسن عسکرزاده 22 کشوری تجلیل به عمل آمد.

 

تجلیل از برترین‌های کنکور در گچساران از دیگر بخش‌‌های نهمین همایش تجلیل از نخبگان و برترین های کنکور در گچساران بود که در این بخش از 28 نفر از دارندگان رتبه‌های زیر 1000 از جمله فریماه کرمی دارنده رتبه 50 تجربی و 526 زبان در کشور، امیرحسین شهبازی دارنده رتبه 82 ریاضی و 328 زبان در کشور و عاطفه فولادی‌وندا دارنده رتبه 95 تجربی در کنکور سراسر کشور تجلیل به عمل آمد.

 

102نخبه گچسارانی تجلیل شد+تصاویر

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

دستتون درد نکنه
امیدواریم هر سال با کیفیت بهتری مراسم تقدیر و تجلیل ادامه داشته باشه
باتشکر از سایت خبری آفتاب جنوب
اززحمات حاج یدا...مرادی که واقعا خالصانه چندین سال برای این شهر زحمت میکشند تشکر می نماتیم.
باید سر مشقی برای دیگران باشند
احسنت بر نخبگان گچسارانی
ایشالا بعد از فارغ التحصیلی هم بهشون بها داده بشه تا به شهرشون خدمت کنن ، نه مثل الان که با بدسلیقگی مسئولین همه رو فراری دادن!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها