نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. شهريور 1393 - 19:14
به‌مناسبت فرارسیدن هفته دولت نمایشگاه دستاوردها و فرصت‌های دولت تدبیر و امید با حضور دستگاه‌های اجرایی گچساران در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی صبح امروزدر حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در گچساران ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهید رجایی وباهنر، اظهارکرد: در اين نمايشگاه به ارايه اطلاعات در قالب بروشور و بنر،مجله وعکس پرداخته شده است و همچنين درهر غرفه بازديد كنندگان مي توانند سوالات خود را با كارشناسان مطرح نمايند.

 

 نمایشگاه دستاوردهای دولت در گچساران افتتاح شد+تصاویر
 

 

وی  افزود: خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی از افتخارات خادمان ملت در مجموعه دولت و سایر قواست و همه مکلف به تسریع در کار مردم و خدمات‌رسانی عادلانه به تمام شهرها و روستاها هستیم.

 

فرماندارگچساران افزود: از 24 مرداد که آغاز به کار دولت تدبیر و امید است تا آغاز هفته دولت امسال توسط دولت تدبیر و امید به نام هفته امید و آرامش نام‌گذاری شده است.

 

رحیمی ادامه داد: امیدواریم با تزویج هفته امید و هفته دولت، همه ما مسئولان و خدمتگزاران نظام، امید و آرامش را برای مردم شهر و کشورمان با خدمتی صادقانه مهیا سازیم.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از غرفه‌های مختلف توسط ادارات گچساران با ارائه گزارش و عملکرد به‌صورت مکتوب و مستند برپا شده است که تا هشت شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه نشان دادن عملکرد دستگاه‌های اجرایی گچساران به مردم و پاسخگویی مستقیم مسئولان در مدت برگزاری این نمایشگاه ،به مردم فهیم این شهرستان است.

 

گفتنی است در نمایشگاه دستاوردهای دولت،ادارات و نهادهایی هم‌چون فرمانداری، آموزش و پرورش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، فنی و حرفه‌ای، بهزستی، شهرداری، جهاد کشاورزی ، صنعت، معدن و تجارت ، دانشگاه آزاد با برپایی غرفه، آثار و دستاوردهای خود را ارائه دادند.

 

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

 نمایشگاه دستاوردهای دولت در گچساران افتتاح شد+تصاویر

 نمایشگاه دستاوردهای دولت در گچساران افتتاح شد+تصاویر

 نمایشگاه دستاوردهای دولت در گچساران افتتاح شد+تصاویر

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

دست آورد اگه واقعی باشه مردم میبینن, نیازی به نمایشگاه نداره که !

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها