نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1398 - 23:02
مردم ولایتمدار گچساران درشب شهادت مظلومانه صدیقه طاهره ،حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سیاه پوش شدند و با حضور در مساجد، تکایا و حسینه ها به عزاداری پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مراسم عزاداری و سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌ علیها، با حضور اقشارمختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)گچساران برگزار شد.

در این مراسم که صدها نفر از قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان حضور داشتند، حجت‌الاسلام فرشاد یزدی از سخنران برجسته کشوری به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مسئولین گفت:حضرت فاطمه زهرا حاضر نیست در این دنیا با چهره هایی که مقابل اسلام ناب محمدی(ص)ایستاده اند و انحراف در امامت و ولایت بوجود آورده اند حتی با اینها زیارت و دیدار داشته باشد،پس آقایان مسئولین و رئیس و روسا کم نیاورید چرا که ایام فاطمیه است و ای شورای محترم نگهبان آنهایی که غم ، غصه و گریه برای استکبار می کنند را نگذارید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.

یزدی در ادامه تصریح کرد:این پیام فاطمیه است و انتخاب اصلاح از آن من و شماست ، هم شورای نگهبان موظف است و هم من و شما در اسفندماه آینده باید انتخاب زیبا کنیم به تبعیت از زهرای اطهر؛آنهایی که غم و غصه آمریکا را می خورند پاهایشان را قطع کنید و بدانید که مجلس شورای اسلامی جای شهدای بزرگوار ماست.

وی تصریح کرد:بدانید که آنهایی که روی صندلی های مجلس نشستند پاکان و نیکان بودند و نگذارید   کسانی که در صدد اجرای معاهدات و قرار داد 2030هستند ورود کنند،چرا که بنده قرارداد 2030را دیده ام والله مخالف دین و مخالف مشی حضرت فاطمه سلام الله علیها است و آنهایی که در صدد اجرای چنین معاهدات ننگینی هستند را نگذارید در مجلس راه پیدا کنند.

یزدی افزود:انتخاب من و شما باید به تبعیت از حضرت زهرا(س) باشد و این نوعی امتحان ماست ،دشمن در خفا و مخفیانه در صدد ضربه زدن به این انقلاب است، و در همین قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی ،هرچند عزیزانی را از دست دادیم اما دشمن توطئه کرد تا تمام این فضائل و خوبی ها ملت را تحت شعاع قرار دهد.

وی درادامه اظهارکرد:اما دیدیم که خانواده هایی که بیدار و هوشیارند و امتحان زیبایی پس دادند وبه  رهبر بزرگوار انقلاب نامه نوشتند که با اینکه پاره تن مان را از دست دادیم،اما فدای نظام و اسلام و اینکه اما دشمن نباید دراین ماجرا سوءاستفاده کنند.

همچنین در این مراسم مداح اهل بیت علیهم السلام "محمد رضا محمودی"  به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت.

این مراسم از شب اول تا شب پنجم جمادی‌الثّانی برابر با 5 بهمن ماه تا 9 بهمن ماه جاری، طبق روال ماه های محرم و صفر به مدت پنج شب از ساعت 19 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.

همچنین در این مراسم هیئت های مذهبی،خانواده های معظم شهداء،مسئولان ودیگر اقشارمردم ولایتمدار گچساران حضور داشته و برنامه هایی از قبیل تلاوت قرآن،مرثیه سرایی،سینه زنی،مداحی و سخنرانی برگزارخواهد شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها