نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. تير 1398 - 15:21
امروز بار دیگر عطر صحن و سرای شمس‌الشموس حضرت امام رضا علیه السلام درگچساران پیچید و نوای سلام و صلوات در این شهرستان تا بارگاه حرمش پر کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کاروان خدام رضوی پس از حضور درجمع کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام این شرکت برگزار شد ،در میان جمع کثیری از مردم و عاشقان حرم رضوی در روستای بیدزرد این شهرستان مورد استقبال قرارگرفتند.

خدام رضوی با مدیحه‌سرایی و اهتزاز پرچم سبز حرم مطهر هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت ؛و شهروندان گچسارانی نیزبا سوز و نیازی خالصانه به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها رفتند.

از دیگر برنامه های حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان گچساران،حضور در منزل "شهیدان عیوضی" در منطقه امامزاده جعفر،عیادت از بیماران بیمارستان شهیدرجایی و حضور در جمع جهادگران بسیج دانشجویی در این شهرستان بود.

حضور در منزل یکی از معلولین،دیدار با مردم روستای سعادت آباد،دیدار با خانواده شهید جاویدالاثرمنطقه ،حضور در تجمع استقبال کنندکان از کاروان امام رضاعلیه السلام در جوار حرم امامزاده قطب الدین (ع)منطقه خیرآباد گچساران و نیز اجرای جشن های مردمی زیر سایه خورشید و درشب میلاد ثامن الحجج علیه السلام با حضور خادمین حرم رضوی درگچساران از دیگر برنامه های این کاروان خواهد بود تا ارادتمندان بارگاه رضوی هرچند از مسافت دور، اما با دل های مشتاق و چشمانی پر ذوق سلامی را راهی گنبد و بارگاه منور رضوی کنند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها