نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. تير 1393 - 12:54
وزیر امور خارجه کشورمان از برگزاری نشست سه جانبه‌ای بین ایران، آمریکا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از ناهار کاریش با اشتون در شهر وین خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس ، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز (دوشنبه) در مسیر پرواز به سمت وین، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا از امروز نگارش متن پیش نویس توافقنامه جامع هسته ای شروع می شود؟ عنوان کرد: امروز یقینا نگارش شروع نمی شود.

رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در خصوص اینکه آیا اینکه ناهار کاری با خانم اشتون به خاطر تماشای بازی فوتبال امشب ( ایران و نیجریه) است؟ عنوان کرد: خیر؛ به این خاطر که بعد از آن مذاکره سه جانبه ای بین ایران ، آمریکا و خانم اشتون بعد از ناهار کاری و قبل از بازی فوتبال برگزار می شود.

وی در پیش بینی از بازی امشب فوتبال ایران و نیجریه؟ گفت: ما می بریم.

به گزارش خبرنگار فارس، ظریف و کاترین اشتون ساعت ١٣ به وقت وین ١٥:٣٠ به وقت تهران در خصوص زمان برگزاری دور پنجم مذاکرات ایران و ١+٥ و انجام هماهنگی ها بر سر میز ناهار در محل دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین به گفتگو می پردازند.

بر این اساس احتمالا مذاکرات ایران و ١+٥ از فردا آغاز خواهد شد.

آنگونه که طرفین گفته اند در این دور از مذاکرات کار نگارش متن پیش نویس توافقنامه جامع هسته ای آغاز خواهد شد.

در مذاکرات وین ٤ قرار بود نگارش متن پیش نویس آغاز شود که به دلیل زیاده خواهی های طرف مقابل پیشرفت محسوسی در این زمینه صورت نگرفت.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها