نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مهر 1402 - 13:31
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛
آخرین توصیه حجت الاسلام حجازی به مردم گچساران
حجت الاسلام حجازی گفت:نماز جمعه متعلق به ولایت و امام زمان (عج) است و نماز جمعه را باید تقویت کرد چراکه محل کوبیدن دشمنان اسلام است و توقع این است که نیروهای انقلابی و ولایی و همه و همه مردم شهرستان بازهم نماز جمعه را تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: طبق روایتی از امیرالمؤمنین علیه‌السلام انسان عاقل، آینده دنیا را محکوم‌به فنا می‌بیند پس می‌تواند راه سعادت حقیقی و کسب رضای خداوند را داشته باشد و از عمر دنیایی‌اش توشه‌ای برای آخرتش برگیرد.

وی افزود: انسان عاقل در محضر پروردگار سرفراز است و انسانی که از راه حق چیزی به دست آورده و درراه حق نیز صرف کرده است در فردای قیامت شادمان و آبرومند خواهد بود، بنابراین انسان آینده‌نگر دنیا را همچون زندان می‌بیند در مقابل آخرت که نهایتاً در محضر پروردگار سرافکنده نباشد.

امام‌جمعه گچساران گفت: خداوند عنایت فرمودند و پیروزی بزرگی برای اسلام و مسلمین عالم توسط جوانان فلسطینی رقم خورد، اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی در عالم شناخته و صادر شد و درنتیجه  الگویی بی‌بدیل برای کشورهای منطقه و آزادی‌خواه جهان شد.
حجت‌الاسلام حجازی اظهار کرد: جبهه مقاومت با رشادت‌های سردار سلیمانی شکل گرفت و امروز ملت فلسطین توانمند و قدرتمند شده است و رژیم صهیونیستی روزبه‌روز به ورطه نابودی نزدیک‌تر می‌شود.
خطیب جمعه گچساران در ادامه تصریح کرد: طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست، اینکه کشوری که ادعای نظامی‌گری و سامانه‌های پیشرفته دفاعی و امنیتی می‌کند این‌گونه مقابل رزمندگان فلسطینی متحمل شکست و تحقیر می‌شود و این پیام مهم را می‌رساند که هرکسی با خداوند و ولایت ارتباط برقرار کند پیروز نهایی است.
وی افزود: مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان است و هر مسلمانی در هرکجای عالم وظیفه دارد از قبله اول مسلمین دفاع کند، حق همه مسلمانان جهان است که از قبله اول اسلام دفاع کرد، اگر کشور دیگری بخواهد به همکاری رژیم صهیونیستی دامن بزند و  مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون بکشاند حتماً سایر بلاد اسلامی و دیگر گروه‌های جبهه مقاومت وارد میدان خواهند شد.
امام‌جمعه گچساران گفت: ۲۳ مهرماه روز جهانی عصای سفید است و این روز را به همه معلولین کشورمان تبریک عرض می‌کنم و توصیه می‌کنم و بر همه هم لازم است که معلولین را حمایت کنیم.۲۴ مهرماه نیز روز پیوند اولیا و مربیان است معلمین گرامی تلاش می‌کنند و لازم است اولیا هم حمایت کنند و آموزش‌وپرورش را حمایت و تقویت کنند و برای رشد و تعالی فرزندان ایران‌زمین تلاش کنند.
حجت‌الاسلام حجازی اظهار کرد: ۲۶ مهرماه روز تربیت‌بدنی و ورزش است عقل سالم در بدن سالم است و انسان باید تلاش کند تا بدن سالمی داشته نیز داشته باشد.
خطیب جمعه گچساران در ادامه تصریح کرد: از همه مردم مؤمن، انقلابی و ولایت مدار شهرستان گچساران عذرخواهی کنم، ظرف ۱۰ سال طبیعتاً اسباب زحمت برای مردم و مسئولین شدیم و اما زحمت شخصی برای مسئولین نداشتم و اگر بود برای حل مشکلات و معضلات شهرستان بود.
وی افزود: طبیعتاً گاهی انتقاد می‌شد و گاهی پیشنهاد می‌شد و از همه مردم قدرشناس  گچساران تشکر و سپاسگزاری می‌کنم؛ و خواهش دارم اگر کسی احساس می‌کند که حقی بر گردن بنده دارد حلال بفرمایند و اگر بحث مالی و یا کار شخصی است لذا به بنده مراجعه کنند و حتماً هم جبران خواهم کرد تا خدایی ناکرده یک ریال بدهکاری مربوط به کار و یا شخصی بر عهده بنده نباشد.
امام‌جمعه گچساران گفت: بحث گنبد مصلا حل است و عزیزانی از استان اصفهان آمده‌اند و برنامه‌ریزی کرده‌اند و مشغول کار هستند، سقف کاذب و ایزوگام توسط شهرداری شهر در دستور کار است، فرش مصلا نیز خریداری‌شده است و کارهای مصلا در حال تکمیل است.
حجت‌الاسلام حجازی اظهار کرد: بحث زمین جامعه القرآن نیز کلنگ زنی شده و در آینده نیز احداث خواهد شد و همچنین دانشکده علوم حدیث که رئیس‌جمهور محترم قول همکاری در احداث این دانشکده را دادند‌. امروز در حالی از مردم گچساران خداحافظی می‌کنم که خوشحال هستم و ذره‌ای از مسیر ولایت کج نرفتم و هیچ مزاحمت شخصی برای هیچ مسئولی ایجاد نکردم و امروز سهم بنده از گچساران‌۳۰۰ میلیون تومان بدهکاری است و اما سربلندم.
خطیب جمعه گچساران در ادامه تصریح کرد: تنها نگرانی بنده فراق از جمع مردم انقلابی گچساران است که این موضوع نیز بعد از ۱۰ سال زندگی در این شهرستان طبیعی است، ایجاد دانشکده علوم حدیث در گچساران نیز دانشگاه‌ها و فضای فرهنگی و اجتماعی شهرستان را تقویت خواهد کرد و ساختنان قدیمی حوزه علمیه نیز تخریب  و در چندطبقه احداث خواهد شد که منبع درآمدی نیز برای حوزه‌های علمیه شهرستان باشد و از این جهات نیز خوشحالم.
وی افزود: نماز جمعه متعلق به ولایت و امام زمان (عج) است و نماز جمعه را باید تقویت کرد چراکه محل کوبیدن دشمنان اسلام است و توقع این است که نیروهای انقلابی و ولایی و همه و همه مردم شهرستان بازهم نماز جمعه را تقویت کنند.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها