نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آبان 1401 - 14:48
مصلح گفت:آتش سوزی بسیار جزیی بوده و تنها در بخشی از یک اتاق آزمایشگاهی اتفاق افتاده است. در زمان آتش سوزی هیچ دانشجو، استاد و کارمندی در دانشکده حضور نداشته است‌.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، دکتر سلیمان مصلح ، رییس دانشکده نفت و گاز گچساران درگفتگو با صبح زاگرس؛ در خصوص وقوع آتش سوزی در این دانشکده گفت:باید توجه داشت که در خصوص خبر منتشر شده‌‌ در برخی از رسانه ها مبنی بر آتش سوزی در دانشکده نفت و گاز گچساران، متن خبر منتشر شده به هیچ عنوان مورد تایید این دانشکده نبوده و این دانشکده اعتراض شدید خود را نسبت به بی اخلاقی های رسانه ای اعلام می دارد.

وی افزود: اگرچه در نیمه شب گذشته به دلیل اتصال در برق یکی از آزمایشگاه ها، یک هود آزمایشگاهی دچار حریق گردید که با تلاش نیروهای خدوم آتش نشانی در کمترین زمان ممکن اطفای حریق نیز صورت گرفت.

مصلح ادامه داد: بنابراین این آتش سوزی بسیار جزیی بوده و تنها در بخشی از یک اتاق آزمایشگاهی اتفاق افتاده است.  در زمان آتش سوزی هیچ دانشجو، استاد و کارمندی در دانشکده حضور نداشته است‌.

وی تصریح کرد: دانشکده نفت و گاز گچسارن نشر هرگونه خبری را که در این خصوص منتشر شده باشد را تکذیب کرده و حق قانونی خود برای پیگیری این گونه اخبار را از مراجع قضایی محفوظ می داند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها