نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آبان 1401 - 11:44
سردار خرم دل گفت:بمباران تبلیغاتی و رسانه ای دشمن اذهان و افکار نسل جوان ما را هدف گرفته و بدون شک وقتی از جهاد تبیین غفلت کنیم به تبع به دشمن نیز فرصت داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار حمید خرم دل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع بسیجیان گچساران با اشاره به ابعاد فتنه جدید دشمن گفت:باید توجه کرد که چرا امروز بعد ازگذشت ۴۳سال از پیروزی انقلاب اسلامی،اما دشمنی ها همچنان ادامه دارد و شاهد‌ یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی هستیم.هرچند درگذشته اگر تهدیدی بود به صورت حمله نظامی بود و اگر امروز از تهدید حرف به میان می آید در پنج حوزه نظامی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مواجه هستیم.

وی افزود:دشمن به شکل هوشمندانه، دقیق و با پول پاشی و دیگر ابزارهای رسانه ای درصدد توطئه و برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی است و اما چرا این این همه هجمه از فتنه انگیزی‌ علیه جمهوری اسلامی صورت می گیرد؟.

سردار خرم دل ادامه داد:سال ۵۷ که انقلاب به پیروزی رسید فقط پیروزی مردم علیه حاکمیت نبود و اتفاقات بزرگی نیز رقم خورد، درعرصه سیاسی نقشه دنیا را برهم زدیم و امروز یکی از کینه های دشمن این است که سیطره نظام سلطه و در‌‌ راس آن آمریکای جنایتکار در منطقه شکسته  شده درحالی که بارها نیز تلاش کرده که این سلطه را برگرداند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:آمریکا مرتبا درحال بازپس گیری مناطقی است که درگذشته برآن سیطره داشته است،امروز کشورهای زیادی دردنیا از ایران استمداد می طلبند و به نوعی فرهنگ و مکتب انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم فراگیر شده است.

سردار خرم دل گفت:یکی از اندیشمندان غرب کتابی دارد و اینگونه هم تحلیل می کند که دستگاه لیبرالی و دموکراسی غرب به فروپاشی رسیده چرا که هدفش هم از بین بردن بنیان خانواده، کمال انسان، ولنگاری و نیزسیطره بی عدالتی‌ بوده است.

وی افزود:بنابراین آمریکا از استقلال ایران اسلامی واهمه دارد که این مسئله در منطقه و جهان فراگیر شود و بسیاری از کشورها به تبع از انقلاب اسلامی خودشان مسیر حکومت و پیشرفت شان را دردست بگیرند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:امروز مردم در ایران اسلامی درانتخابات‌ مختلف مسئولین عالی رتبه کشور را تعیین می کنند درحالی که هیچ کجای دنیا هم اینگونه نیست و نکته دیگر هم شکست سیاست های امریکا درمنطقه به واسطه اقتدار ایران اسلامی بوده است و ترامپ گفته بود که هفت تریلیون دلار درمنطقه خرج کردیم و به هیچ نتیجه ای هم نرسیدیم.

سردار خرم دل ادامه داد:اسراییل روزی ادعای نیل تا فرات را درسر می پروراند، اما امروز محصور در سرزمین های اشغالی است و کیلومترها دور تا دورش را دیوار کشیده است.البته  سیاست های آمریکا در منطقه هم شکست خورده است.

وی افزود:از اول انقلاب تحریم هستیم، اما به شکل شگفت انگیزی در عرصه های علمی درحال پیشرفت و توسعه هستیم و درحوزه نظامی به هیچ کشوری نیاز نداریم و بلکه برخی قدرت های بزرگ نیازمند تسلیحات ما هستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز کار‌ دشمن به جایی رسیده که دانشمندان ما را به شهادت می رسانند،‌ از این‌ رو مسیر رشد ، پیشرفت و بالندگی برای جمهوری اسلامی باز شده است.امروز عده ای متاسفانه از روی غفلت و جهالت با دشمن همراهی می کنند،اگرچه‌ انقلاب اسلامی علیه دیکتاتور قیام کرد و امروز رهبر ما ولایی است و ملت‌بزرگ ایران اسلامی به تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب طومار فتنه ها را در هم پیچیند.

وی افزود:همین رژیم پهلوی چقدر جنایت ها علیه مردم انجام داد، اما نظام ما یک نظام ولایی است امروز دشمن دم از حقوق بشر می زند که ادعایی پوج است‌ و همه دیدیم که ۲میلیون نفر از مردم افعانستان توسط آمریکایی ها کشته شدند،اما  دشمن از کدام آزادی و حقوق بشر حرف می زند؟.چطور درباره مهسا امینی اینگونه برخورد کردید اما درباره شهدای شاهچراغ خاموش شدید؟ ای کسانی که دم از حقوق بشر می زنید چرا درباره این ۱۵شهید‌حرم شاهچراغ سکوت کرده اید؟.

سردار خرم دل افزود:بنابراین بمباران تبلیغاتی و رسانه ای دشمن اذهان و افکار نسل جوان ما را نشانه رفته اند،شعار زن زندگی آزادی شعار گروه تروریستی پ. ک. ک ترکیه است که عبدالله اوجالان رئیس این حزب و مراد این حزب هم سوسیالیست ها هستند و براین عقیده اند که دین هیچ معنایی ندارد و اصلا خدا را قبول ندارند.اما دشمن از کدام آزادی، کدام زندگی و کدام زن حرف می زند؟.

وی ادامه داد:تشییع شهدای شاهچراغ در‌ مرکز استان و سایر شهرستان ها بسیار شگفت انگیز بود و این ها چهره واقعی مردم ایران هستند.اما اگر ۱۰نفر آشوبگر به خیابان بیایند تمام دنیا پوشش می دهند .اما امروز انقلاب اسلامی به این جایگاه رسیده که تمدن سازی می کند  و حرف ها برای گفتن دارد و آمریکا هم‌به هیچ وجه جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و در خلیج فارس وقتی امریکا به عراق حمله کرد ۴۰۰شناور داشت امروز حتی یک ناو هم درخلیج فارس ندارد و کوچکترین اشتباه آنها آخرین اشتباه آنها خواهد بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود:مقام معظم رهبری فرمودند که  مردمی که تاریخ معاصر خودشان را ندانند تاریخ برایشان تکرار خواهد شد. پس اگر از تاریخ درس نگیریم ضرر خواهیم کرد هرچند در رژیم گذشته سگ آمریکایی را بر مردم ما ترجیح می دادند.آمریکا ناقض ترین کشور در کل جهان است و از جنگ جهانی دوم تاکنون به ۳۷کشور حمله کرده است و خشن ترین کشور علیه زنان است در حالی که انواع جنایت ها را علیه بشریت هم  انجام می دهند.

سردار خرم دل گفت:بدانید آمریکا هیچ وقت دست از سر ما برنخواهد داشت و دشمنی ها همچنان ادامه دارد که باید هوشیار باشیم. امروز آمریکا اجازه نمی دهد که کشوری فرهنگی به جزفرهنگ  غرب داشته باشد و آنها در این اندیشه اند که هفت کشور از دل ایران دربیاورندکه کور خوانده اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان هم گفت:همه به نوعی نسبت به جهاد تبیین وظیفه داریم چرا که جهاد اصلی امروز همین جهاد تبیین است،بدون شک وقتی از جهاد تبیین غفلت کنیم به تبع به دشمن  نیز فرصت خواهیم داد باید به خوبی روشنگری کنیم‌ که دراین خصوص آموزش و پرورش و دانشگاه ها بسیار حایز اهمیت هستند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها