نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مهر 1401 - 20:44
مراسم شور عاطفه‌ها با شعار مشق محبت دانش‌آموزان ‌با حضور جمعی از مسئولین در دبستان دخترانه شهدای نفت گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همراه با مدارس سراسر کشور، آیین نواختن زنگ شور عاطفه ها به منظور عشق ورزی و مهربانی به کودکان نیازمند مدارس، با حضور فرماندار گچساران، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز، مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین در دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران برگزار شد.

قیطاسی، مدیرآموزش و پرورش گچساران ضمن خوش آمد گویی به میهمانان در مراسم گفت: آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری، کاری بس ارزشمند و دارای منزلت بالای دینی و اجتماعی به شمار می رود.

در ادامه دیهیمی خوب، فرماندار گچساران فلسفه جشن عاطفه ها را پاسداشت نوع دوستی برشمرد و گفت:مهمترین مسیر کمال انسان به سوی سعادت و خوشبختی در مدرسه و فضای تعلیم تربیت نهفته شده است اگرچه  احسان و نیکوکاری یکی از نشانه های بارز ایمان به خدا است.

وی در ادامه به نقش معلمان در شکل گیری شخصیت انسان ها در مقطع ابتدایی اشاره کرد و افزود: معلمان در تربیت اجتماعی دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت نیز بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه این آیین معنوی؛ دانش آموزان دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران با چیدمانی خلاقانه به اجرای سرود همگانی جشن عاطفه ها پرداختند.

گفتنی است همزمان با مدارس سراسر کشور، نواختن زنگ عاطفه ها توسط مدیران گچسارانی و نیز حضور پرشور مسئولان  و دانش آموزان و معلمان دبستان شهدای صنعت نفت در پای صندوق جمع آوری کمک های مردمی پایان بخش این آیین بود.

ادامه نیز تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها