نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. مهر 1400 - 10:54
شکوهی پور گفت: پرونده "علی محمد آقایی" شهردار جدید دوگنبدان در امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال بررسی است که روزهای آینده هم مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا شکوهی پور، رئیس شورای شهر دوگنبدان در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص خبری مبنی بر رد صلاحیت شهردار جدید(علی محمد آقایی) دوگنبدان گفت:این موضوع از اساس کذب است و بنده هم تکذیب می کند و از شهروندان هم می خواهم که اخبار را از منابع رسمی دنبال و پیگیری کنند و به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

وی افزود:به هرحال پرونده  "علی محمد آقایی" شهردار جدید دوگنبدان در امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حال بررسی است که روزهای آینده هم مشخص خواهد شد.

شکوهی پور ادامه دارد:بنابراین شورای شهر دوگنبدان به فعالیت هایش با تمام توان در سطح شهر ادامه می دهد ،هرچند ما از سرپرست فعلی و شهردار جدید هم قاطعانه حمایت می کنیم که مشکلات شهر هرچه زوتر نیز مرتفع شوند.

رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد:شورای شهر دوگنبدان برای رفع دغدغه ها و مشکلات مردم از هیچ تلاشی هم دریغ نخواهد کرد،بنابراین مردم نیز منتظر خبرهای خوش در آینده هم باشند؛با این وجود در تلاش هستیم که حقوق کارکنان شهرداری هرچه زودتر پرداخت شود گرچه بخشی هم پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها