نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. خرداد 1400 - 9:41
در حالی که همگان منتظر بودند با اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم درگچساران و باشت، نام "سید قدرت حسینی" و "ساسان تاجگردون" نیز در میان اسامی دیده شود اما تا بدین لحظه این اتفاق نیافتاده و هنوز هم به طور رسمی خبری منتشر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرانجام پس از کش و قوس های فراوان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات میان دوره ای مجلس در گچساران و باشت در  19اردیبهشت ماه به فرمانداری گچساران اعلام شد که این موضوع با رد صلاحیت " حسینی بحرینی" و عدم احراز صلاحیت "ساسان تاجگردون" همراه بود.

این در حالی است که گچساران و باشت یکی از پرحاشیه ترین حوزه های انتخابیه در سراسر کشور بوده است و حواشی و اتفاقات سیاسی در ماه های اخیر این موضوع را نیز تایید می کند.

اگرچه روز گذشته همگان منتظر بودند با اعلام صلاحیت های دو چهره مطرح انتخابات گچساران و باشت کارزار انتخاباتی گچساران باز هم به شکل رقابتی سابق بازگردد، اما هنوز در خصوص این موضوع خبری رسمی منتشر نشده است و اخبار ضد و نقیضی در خصوص تایید یا رد صلاحیت این دو نامزد انتخاباتی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. 

با این وجود، اکنون باید منتظر ماند و دید آیا "حسینی بحرینی" و "ساسان تاجگردون" مجوز حضور در کارزار انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم را پیدا خواهند کرد و بازهم مربع رقابت در شهرستان های گچساران و باشت شکل می گیرد یا اینکه هرکدام از کورس رقابت خارج خواهند شد.

هر چند شنیده ها هم حکایت از تایید صلاحیت "هومان عسکری" و بازگشت به عرصه رقابت های انتخاباتی را خواهد داشت. برخی محافل هم از آمدن "سید ناصر حسینی پور" به کارزار انتخاباتی گچساران خبر داده بودند.بنابراین همچنان بایستی منتظر اخبار رسمی در این خصوص بود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها