نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. بهمن 1399 - 13:25
امام جمعه گچساران گفت: آنچه که مهم است اینکه انقلاب اسلامی برمبنای تعالیم ناب اسلامی راه را برای ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم و مشخص کرده است و به دنبال عزت دادن به مردم است و این برای دشمن خطرناک و علت دشمنی ها همین مردمی بودن انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران در سخنرانی پایانی مراسم ۲۲بهمن در این شهرستان گفت:یوم الله ۲۲بهمن تحول بزرگی درجهان ایجاد کرد و مستضعفین عالم را عزت بخشید و مستکبرین را ذلیل ساخت، بنابراین امروز روزی است که دو قطبی عالم (کفر وایمان) بیشتر نمود پیدا می کند.

 
وی افزود:در اقصی نقاط عالم بیشتر واضح و مبرهن است که انقلاب اسلامی برای نجات بشریت از ذلت و بدبختی راه نو و جدیدی را ارایه می دهد، چرا که انقلاب اسلامی براساس مبانی دینی و اسلامی توسط حضرت امام راحل و با اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران پایه ریزی شد .
 
حجازی درادامه تصریح کرد:آنچه که امروز درعالم مطرح می شود و اثرگذار است فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و امروز همه مردم در۲۲بهمن با آرمان های انقلاب ، امام راحل و شهداء تجدید میثاق می کنند و آنچه که امروز در جهان نسبت به انقلاب مورد بررسی و مطالعه قرارمی گیرد همان قدرت و عزت انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه گچساران ادامه داد: انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ رسما اعلام استقلال می کند و محتاج هیچ قدرت و پناهگاهی جز خداوند نمی شود و آنچه که موجب شد امام راحل قیام کنند این بود که  ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و استبداد نجات دهد و این ملت نیز زیر سایه مکتب اهل بیت(ع) آبرمندانه و سرفرازانه زندگی کنند.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی آمد تا اسلام ناب محمدی(ص) را به جهان عرضه کند و هم  کفار را به معنویت و اخلاق دعوت کند،بنابراین انقلاب اسلامی می خواهد هم آخرت و هم دنیای مردم را بیمه کند، هرچند برخی از مشکلات در کشورمان وجود دارد اما قابل مقایسه با دوران ستم شاهی نیست و بدانید در دوران رژیم ‌پهلوی هیچ حرمتی برای زن قائل نبودند  و امروز زن ایرانی سربلندترین‌ زن جهان است و امروز مردم درانقلاب اسلامی خودشان سرنوشت شان را تعیین می کنند.
 
حجت الاسلام حجازی گفت: در دوران ستمشاهی حتی ارتش ما تحت لوای جهان کفر بود، اما امروز اقتدار نیروهای مسلح ما را مشاهده کنید که پایه های نظام سلطه را به لرزه درآورده است وحرف اول را درمنطقه و جهان می زند.
 
وی تصریح کرد: آنچه که مهم است اینکه انقلاب اسلامی برمبنای تعالیم ناب اسلامی راه را برای ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم و مشخص کرده است و به دنبال عزت دادن به مردم است و این برای دشمن خطرناک و علت دشمنی ها همین مردمی بودن انقلاب است.
 
امام جمعه گچساران افزود:روسای جمهور آمریکا تفاوتی در اهداف نظام سلطه ندارند و دشمن شناسی برای مسئولین و ملت ما بسیار حائز اهمیت است و رهبرمعظم انقلاب به موقع تصمیم گرفتند و به وقتش با مسیولین نظام جلسه گذاشتند که ایران اسلامی به هیچ عنوان از مواضع خودش در مقابل آمریکا و غرب‌کنار نخواهد آمد که بیان این نکته از سر قدرت ‌و عزت است.
 
امام جمعه گچساران گفت:امروز اگر بحث معیشت و مشکلات مردم مطرح است پس بایستی حل شود اما اگر برخی مسئولین وعده دروغ بدهند و مردم را بخواهند برده کفر کنند و مشکلات هم حل نشود، بدون تردید هیچکس نمی پذیرد.
 
وی در پایان گفت:امروز بایستی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان مان تبیین شود، چرا که انقلاب اسلامی آمده است تا در سایه سار ولایت فقیه راه پیشرفت و ترقی در عرصه های مختلف را طی کند و همچنان بدنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی درجهان و زمینه سازی ظهور حضرت حجت(ع) به مسیرش ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت