نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. بهمن 1399 - 13:29
غلامرضا شکوهی گفت:هرچند مشکلاتی درون کشورمان در پی بی تدبیری برخی دولتمردان و نیز مدیریت اشرافی و غربزده حاصل شده است یقینا حل بسیاری از این مشکلات با تکیه برتوان داخلی امکانپذیر است چرا که معتقدم رفع مشکلات کشور نیز به دست جوانان متعهد و انقلابی و کارآمد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا شکوهی،عضو سابق شورای شهر گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص کارآمدی،پیشرفت و دستاورد های انقلاب گفت:انقلاب اسلامی ایران که مرهون خون شهداء و جان برکفان مبارزه بارژیم غاصب پهلوی و رژیم بعث عراق است، درطول 42سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد همچنان شاهد پیشرفت های فراوان در عرصه های مختلف بوده است.

وی افزود:بنابراین همه این پیشرفت ها را مدیون متخصصان بومی و انقلابی در تمامی عرصه هاهستیم، پس ازپیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحریم های ظالمانه ازسوی کشورهای غربی و درراس آنها آمریکای جنایتکار بودیم که این فرصتی شد تا کشور را به دست جوانان انقلابی و بارهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بسازیم.

شکوهی در ادامه با اشاره به راه های مقابله با نظام سلطه تصریح کرد:آمریکای جهانخوار که مظهر امپریالیسم و آپارتاید است همواره به دنبال دشمنی باکشور عزیزمان ایران بوده است، و آمریکا با همراهی کشورهای غربی(اروپایی) وگوشه نظر به غرب گرایان داخلی همواره نیت مبارزه اقتصادی وفرهنگی و...باکشورمان را در سرش می پروراند.

فعال سیاسی گچساران افزود:بنابراین ملت بزرگ ایران اسلامی با وحدت و یکپارچگی هیچگاه این اجازه را به دشمنان  نداده و نخواهند داد، هرچند مشکلاتی درون کشورمان در پی بی تدبیری برخی دولتمردان و نیز مدیریت اشرافی و غربزده حاصل شده است و دشمن تحریم های ظالمانه ای را علیه ملت ایران بکار برده، اما انقلاب اسلامی همچنان در مسیر پیشرفت ،توسعه و ترقی با اقتدار به پیش می رود.

وی ادامه داد:در بحث کاستی ها و مشکلات اقتصادی باید بپذیریم که کشورمان پس از پیروزی انقلاب درگیر جنگ 8سال دفاع مقدس بوده و پس از آن هم دشمنی های استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران اسلامی به روش های مختلف هم ادامه داشته است که یقینا حل بسیاری از این مشکلات با تکیه برتوان داخلی امکانپذیر است چرا که معتقدم رفع مشکلات کشور نیز به دست جوانان متعهد و انقلابی و کارآمد است.

شکوهی در ادامه به جایگاه مدیریت جهادی و مدیریت اشرافی در کشور اشاره کرد و گفت:سنگ بنای انقلاب اسلامی ایران مبارزه با اشرافی گری و ایجاد عدالت است،بنابراین دلسوزان نظام باید تلاش و همت خود را برای اعتلای نام کشورمان بکار گیرند،چرا که مدیریت جهادی و انقلابی فرصت دست درازی را از دشمنان می گیرد و تهدیدهای آنها را تبدیل به فرصت برای رشد و توسعه  کشور خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها