نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1399 - 12:30
ورودی گچساران از سمت روستای گناوه ، پیچ خطرناک و مرگ باری دارد که به دلیل کم توجهی مسئولین امر و عدم وجود تابلوی هشدار دهنده خاص نیز آبستن حوادث جاده ای بسیاری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یکی از شهروند خبرنگاران با ارسال فیلمی در خصوص وضعیت خطرناک جاده ورودی گچساران از سمت روستای گناوه این شهرستان گفته است: ورودی گچساران از سمت روستای گناوه لری، پیچ خطرناک و مرگ باری دارد که به دلیل کم توجهی مسئولین امر، و عدم وجود تابلوی هشدار دهنده خاص؛چند شب گذشته نیز خودروی پژو پارس به همراه سرنشینان به تل خاکی این پیچ(کنار پل) برخورد می کند و  متاسفانه راننده فوت می شود و سرنشینان هم به شدت مصدوم می شوند.

وی افزود:به هرحال بعد از این اتفاق غم انگیز، مسئولین زحمت می کشند که جهت رفع تکلیف هم که شده اقدام به نصب تابلوی  خطر در این نقطه می کنند که تاثیر چندانی هم ندارند و حقیقتا همان نوش داروی پس از مرگ سهراب است.

این شهروند خبرنگار درادامه تصریح کرد:بنابراین از رسانه های که صدای مردم هستندخواهشمندیم که جهت جلوگیری از چنین حوادث تلخی این مشکلات را پیگیری کنند ،چرا که به نظر می رسد جان مردم برای مسئولین شهرم هیچ ارزشی ندارد.

وی ادامه داد:این نکته هم باید مورد توجه قرار داد که  این پیچ خطرناک سال هاست که تصادفات بی شماری را به خود دیده و متاسفانه هنوز اقدام جدی در این خصوص صورت نگرفته است.

براین اساس، اصلاح این پیچ تند و خطرناک در نزدیکی پل تا حد قابل توجهی از حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای در این مکان جلوگیری خواهد کرد،حذف این پیچ ، آزادسازی جاده ، بهسازی و بازسازی پل و نیز استفاده از علام هشدار دهنده در این منطقه می تواند ضریب ایمنی رانندگان را تا حد بسیار بالایی افزایش دهد.

 

 

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها