نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1399 - 16:01
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:موضع گیری های آیت الله یزدی در برابر فتنه گران روشن و محکم بود، لذا دشمنی ها با ایشان توسط برخی ها به این خاطر بود که عمار گونه در جهت رفع فتنه ها مجاهدت می کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام هادی خادمی،رئیس تبلیغات اسلامی گچساران ضمن تسلیت رحلت آیت الله یزدی گفت: مرحوم آیتالله یزدی فقیهی مهذب، مدرس فقه و اصول،  از مبارزان مخلص و انقلابی یاور امام راحل  و یار باوفای مقام معظم رهبری بودند.

وی افزود:قریب به چهل سال فعالیت سیاسی و فقهی در مجلس خبرگان قانون اساسی؛ مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان، شورای بازنگری قانونی اساسی، ریاست قوه قضائیه با حکم مقام معظم رهبری و مدیریت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ایشان را به چهره ای موثر و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی مبدل کرده است.

خادمی درادامه تصریح کرد:ایشان بر خلاف تصور برخی، شخصیتی متواضع و مهربان بود،مرحوم آیت الله یزدی علاوه بر آثار قلمی خوبی که در زمینه های  فقهی و قرآنی و فلسفی دارند، درس ها و نصایح اخلاقی ایشان هنوز در اذهان برخی طلاب باقی است.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:علمیت ، شجاعت مثال زدنی ، تولی و تبری ایشان نسبت به دین الهی دوستان و دشمنان انقلاب، شخصیتی مثال زدنی از مرحوم آیت الله یزدی ساخته بود.

خادمی درادامه افزود:ایشان،شخصیت انقلابی بودند که به موقع و در مقاطع حساس و ضروری سیاسی حضور فعالانه  داشتند ،ایشان مکرر و با اقتدار و هوشمندی مسیر صحیح انقلابی را در پیش می گرفتند و بدیهی بود که مورد بغض دشمنان داخلی و خارجی قرار بگیرند.

وی اظهارکرد:بعد از ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی برخی افراد در رده سنی و علمی آیت‌الله یزدی، بر خلاف بعضی هم رده هایشان با وجود فضائل علمی خویش، کمک کار مقام معظم رهبری بودند و در این مسیر ثابت قدم بودند.

خادمی افزود:مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت ایشان و آیت الله مصباح فرمودند برخی بزرگان هم هستند که رأی آوردن و یا رأی نیاوردن، هیچ خللی در شخصیت آنها ایجاد نمی کند، آقایان یزدی و مصباح از جمله این افراد هستند که حضور آنان در خبرگان باعث افزایش وزانت این مجلس می شود و نبود آنها نیز برای مجلس خبرگان خسارت است.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در پایان گفت:موضع گیری های  آیت الله یزدی در برابر فتنه گران روشن و محکم بود، لذا دشمنی ها با  ایشان توسط برخی به این خاطر بود که عمار گونه در جهت رفع فتنه ها مجاهدت می کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها