نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. شهريور 1399 - 11:40
روزی که شهیدان رجایی وباهنر ترور شدن ،آقای محمدرضا هاشمپور رئیس حراست شرکت نفت گچساران درمسیر اداره نیز ترور وبه شهادت رسیدند وهیچوقت به این فرازتاریخی گچساران ونفت توجه نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی ،جانباز گچسارانی در مطلبی نوشت:بین سالهای ۸۹ تا ۹۲با طرح گچساران بام وقلب نفت ایران،دیارحماسه سازان پدخندق،معبرشهیدان ،پناهگاه مهاجرین ،شمالی درجنوب ایران،سرچشمه آب شرب ساحل نشینان خلیج فارس،مهدهنرمندان و ورزشکاران،گچساران کمی ازگمنامی خارج شد.

درهمین راستاشاید اولین شهیدترور وزارت نفت رو نیز از آن خود دارد که این هم مورد توجه قرارگرفت.

لذا خدمت پدرمعنوی استان زنده یاد "آیت الله ملک حسینی" رسیدم وخدمتشان عرض کردم : صبح روزی که شهیدان رجایی وباهنر ترور شدن ،آقای محمدرضا هاشمپور رئیس حراست شرکت نفت گچساران درمسیر اداره نیز ترور وبه شهادت رسیدند وهیچوقت به این فرازتاریخی گچساران ونفت توجه نشده،ایشان محبت فرموده ودست به قلم بردند و چنین پیام تاریخی رو درهشت شهریور ۹۱ منتشر که ازطریق روبط عمومی نفت گچساران آنرا در تاریخچه نفت ثبت کردیم.

متن پیام

بسمه تعالی

هشتم شهریور سالروز شهادت دو شهید سرافراز و دو مدیر مکتبی،شجاع باتقوا و دو الگوی ولایت مداری و بصیرت،شهیدان رجایی و باهنر ،وشهادت مظلومانه شهید محمد رضا هاشمپور ،شهید جبهه اقتصادی صنعت نفت را به همه  مدیران و عناصرخدوم و ملت بزرگوار  ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت می گویم.

این روز را به کارکنان زحمتکش و فداکار شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که در صف مقدم مبارزه با استکبار و در جبهه سازندگی و توسعه کشور نقش مهمی دارند،تسلیت گفته و برای آن شهیدان سعید،علو درجات از خداوند سبحان خواهانم.

نقش آگاهانه و فداکارانه کارکنان شریف شرکت نفت در همدلی و همراهی با خط و ذکر امام رضوان ا…تعالی علیه،در مبارزه با رژیم ستم شاهی و گسستن قیود وابستگی ،و هدایت تشکیلات عظیم نفت ،توسط متخصصان و مهندسان و کارگران ایرانی ،برهمگان واضح و آشکار است. پاداش آن با پروردگار عالم ،و عزت و افتخار آن نصیب ملت ایران باد.

باید قدر این ایستادگی ها و خلق حماسه ها را دانست. اینجانب که همواره شاهد و ناظر این از خود گذشتگیها بوده ام ،بر خود فرض و لازم میدانم از این خدمات و عملکرد درخشان تشکر و حمایت نمایم و با افتخار در کنار مدیران و کارکنان صنعت نفت گچساران که تکالیف دینی و ملی خود را ادا نموده و سرمایه آبرومندی کشور و این استان زرخیز و محرومند ،هستم.

وبرای آنها دعا می کنم.برای همه کارکنان محترم شرکت نفت ایران.سلامتی و عزت ،و توفیق تاسی از این شهیدان و تعجیل در ظهور قیم عالم و سلامتی و عزت برای مقام معظم رهبری مدظله العالی ،از خداوند قادر متعال خواهانم.

سید کرامت‌الله ملک حسینی

۱۳۹۱/۶/۸

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها