نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. شهريور 1399 - 9:46
رانندگان خودروهای استیجاری شرکت نفت گچساران،برای مطالبات خود در جلوی اداره مرکزی این شرکت حضور یافتند اما مدیران شرکت نفت تاکنون هیچ جوابی به مطالبات رانندگان نداشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رانندگان خودروهای استیجاری شرکت نفت گچساران برای مطالبات  خود در جلوی اداره مرکزی این شرکت،حضور  پیدا کردند و ماشین های خود را به نشانه اعتراض خاموش کردند.

این رانندگان می گویند مدت 4 ماه است،با حقوق سال گذشته با شرکت نفت گچساران قرار داد بسته اند، که در حال حاضر به مدت یکماه است قرار دادمان نیز تمام شده است،و بدون قرار داد هستیم.

آنها اظهار داشته اند، تعداد این خودروها شامل72 مزدا و110 دستگاه خودروی سواری هستند که مدتی است حقوق آنها نیز پرداخت نشده است،همچنین هفته گذشته نیز خود روهای پیکاپ استیجاری نیز به نشانه اعتراض در جلوی ادراه مرکزی شرکت نفت گچساران حضور پیدا کردندو هیچ کس هم پاسخگوی مطالبات به حق آنها نیست.

اگرچه این رانندگان از وضعیت بد اقتصادی و مشکلات فراوان خود صحبت کرده و خواستار ورود و توجه جدی مسئولان مربوطه شدند.

این رانندگان معتقدند که مطالبه رانندگان به حق است و از مسئولان نفت و گاز و دیگر مسئولان شهرستان تقاضامندیم که قبل از این که تجمعات باعث برهم خوردن نظم و آرامش مردم و نیزشرکت نفت و گازگچساران شود به پیگیری و رفع این مشکل بپردازند.

 

 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها