نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. تير 1399 - 22:13
خوانپایه: اگر مردم رعایت نکنند قطعا با موجی از مبتلایان جهت بستری مواجه خواهیم شدکه در نتیجه با توجه به کمبود امکانات و زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان و استان خدای ناکرده با مرگ میر مواجه خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی خوانپایه ،فرماندار گچساران درخصوص تصمیمات جلسه ویدئوکنفرانس ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد،گفت:با توجه به شرایط مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان به مردم هشدار داده می شود نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

وی افزود: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان ناچار خواهیم شد باز هم محدودیت های لازم را در بازار و اماکن عمومی برقرار کنیم.

فرماندار گچساران درادامه تصریح کرد:برای سلامتی مردم  تعارف و دلسوزی بی مورد با هیچکسی نداریم،پس برای سلامت خود و همنوعان تلاش لازم را جهت رعایت اقدامات پیشگیرایانه داشته باشیم.

خوانپایه اظهارکرد: اگر مردم رعایت نکنند، قطعا با موجی از مبتلایان جهت بستری مواجه خواهیم شد که در نتیجه با توجه به کمبود امکانات و زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستان و استان خدای ناکرده با مرگ میر مواجه خواهیم شد.

فرماندار گچساران در ادامه نیز تصریح کرد:در حال حاضر متاسفانه تعدادی بیمار مربوط به شهرستان وضعیت خوبی ندارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها