نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1399 - 15:46
صبح زاگرس با توجه به رسالت خود مبنی بر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی بیشتر جامعه، آمادگی دارد مناظره ای میان غلامرضا تاجگردون و مسعود ظفری در دفتر این پایگاه خبری و به صورت مستقل و بی طرف برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی شهردار دوگنبدان را به یک چالش دعوت کرد و مسعود ظفری نیز با انتشار متنی این موضوع را پذیرفت.

شاید برای بسیاری از شهروندان گچسارانی و حتی استان کهگیلویه و بویراحمد، چنین بازی های سیاسی اصلا به سود مردم نیست و البته سوالات زیادی را در ذهن آن ها به وجود می آورد که ادعای کدام یک از طرفیت صحت داشته و آن را باید باور کنند.

گفتنی است اختلاف تاجگردون و شهردار دوگنبدان تنها مربوط به امروز نیست و این دو در گذشته نیز اختلافاتی داشته اند و این موضوع همچنان پابرجا مانده است و هر چند وقت یک بار این موضوع به بهانه های مختلف رسانه ای می شود.

لذا این پایگاه خبری با توجه به رسالت خود مبنی بر تنویر افکار عمومی و آگاه سازی بیشتر جامعه، آمادگی دارد مناظره ای میان غلامرضا تاجگردون و مسعود ظفری در دفتر این پایگاه خبری و به صورت مستقل و بی طرف برگزار کند و از هم اکنون منتظر پاسخ این دو فرد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها