نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1398 - 12:54
در حالی که همگان منتظر بودند با اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم، نام غلامرضا تاجگردون نیز در میان اسامی دیده شود اما با توجه به خبرهای رسیده هنوز در خصوص این موضوع خبری منتشر نشده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرانجام پس از کش و قوس های فراوان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری ها اعلام شد و هر چند هیچ کدام از فرمانداری ها به طور رسمی اسامی را اعلام نکردند اما خبرهای منتشر شده تا حدود زیادی تکلیف را مشخص کرده است.

حوزه انتخابیه گچساران و باشت یکی از پرحاشیه ترین حوزه های انتخابیه در سراسر کشور بوده است و اتفاقات اخیر در نشست های انتخاباتی این موضوع را تایید می کند.

در حالی که همگان منتظر بودند با اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده، نام غلامرضا تاجگردون نیز در میان اسامی دیده شود اما با توجه به خبرهای رسیده هنوز در خصوص این موضوع خبری منتشر نشده است و شنیده ها حاکی از عدم احراز صلاحیت نماینده فعلی گچساران و باشت دارد.

گفته می شود یکی از دلایلی که هنوز تایید یا عدم احراز صلاحیت غلامرضا تاجگردون اعلام نشده این است که برای پاسخ به ابهامات موجود در پرونده خود تلاش می کند و به نظر می رسد تا چند روز آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

گفتنی است در روزهای اخیر اتهاماتی به نماینده گچساران و باشت نسبت داده شد که شاید در روند بررسی پرونده وی تاثیرگذار بوده است، البته پیش از این نیز مسائلی در خصوص تاجگردون عنوان شده بود که درستی آن ها در هاله ای ابهام قرار داشت.

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا غلامرضا تاجگردون مجوز حضور در کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیدا خواهد کرد و مربع رقابت در شهرستان های گچساران و باشت شکل می گیرد یا این که تاجگردون از کورس چهارگانه عقب خواهد ماند.

 صبح زاگرس 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها