نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. آذر 1398 - 17:12
نامزد انتخاباتی درگچساران:در همین گچساران ما پولداران و صاحبان قدرت کاری کردند که اعتماد به نفس را از مردم گرفته اند! کسی که 8سال نماینده مجلس بوده،آیا دیگر نیازی به برگزاری متینگ انتخاباتی دارد؟،مگر بهارستان چه خبر است که هر کسی پایش به آنجا باز شد دیگر ول بکن نیست؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سیدیوسف پنجه بنده،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت پس از نام نویسی در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی،گفت:خدا را شاکرم که در جامعه مردم سالاری هستیم و هر چند سال یکبار به بهانه دموکراسی و مردم سالاری فرصتی به مردم داده می شود تا در امور سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی اظهار نظر کنند و در واقع دیده شوند.

تغییر ،نقطه اصلی انتخابات

وی افزد:انتخابات یک شاخص دموکراسی در یک جامعه مردم سالار است و هدف از انتخابات به نوعی توزیع قدرت است ،یعنی اینکه قدرت دست به دست شود و چرخش نخبگان صورت گیرد بنابراین نقطه اصلی انتخابات تغییر است.

پنجه بند در ادامه اظهارکرد:اگر مجلس شورای اسلامی را بعد از انقلاب بخواهیم بررسی کنیم شاید بتوان گفت که بالای 40درصد از این مجلس ها ثابت است و یا اینکه طرف خودش نماینده است یا برادر زاده اش است یا پسر وزیر و یا برادر وزیراست و یا هم دیگرفامیل هایشان و این نوعی ثبات واقعی است؛ نماینده یعنی کسی که بیشترین شباهت و تجربه زیستی را با عامه مردم دارد و آیا افرادی که انتخاب می شوند آیا بیشترین تجربه زیستی را با مردم دارند؟.

با مردم؟

این کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:آیا اینگونه نمایندگان با زندگی واقعی مردم آشنایی دارند و چقدر مثل مردم هستند؟آیا خیلی ها میلیاردر نیستند؟،نماینده ای که می خواهد قانون گذاری کند مگر نباید بین مردم باشد تا مشکلات مردم را ببیند و بعد برای رفع این مشکلات قانونی وضع کند ،بنابراین چند درصد نمایندگان بعد از انتخابات بین مردم هستند؟.

ستاره سهیل!

وی افزود:نماینده ای که حرف اول و آخرش در مجلس می شود ورزشگاه رفتن یا نرفتن زنان،پس معلوم است که از حال مردم هم باخبر نیست! چطور است در طول 4سال پیدایشان نمی شود و ستاره سهیل می شوند اما این چند روز باز با مردم مهربان می شوند! و با مردم دست می دهند و متینگ برگزار می کنند و چرا مردم فقط موقع انتخابات عزیزند؟!و اما بعد از همین انتخابات از مردم فرار می کنند.

متینگ انتخاباتی؟

پنجه بند در ادامه تصریح کرد:در همین گچساران ما و نیز استان،پولداران و صاحبان قدرت کاری کردند که اعتماد به نفس را از مردم گرفته اند! و حتی شخص هم جرات نمی کند بیاید و ثبت نام کند، کسی که 8سال نماینده مجلس بوده،آیا دیگر نیازی به برگزاری متینگ انتخاباتی دارد؟باید گفت مردم دیگر این برنامه ها را دیده اند و الان موضوعی را که می خواهید بگویید یعنی مردم ندیده اند! پس چیزی که در واقع مردم ندیده اند یعنی انجام نشده است!.

بهارستان چه خبر است؟

این کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد:مگر بهارستان چه خبر است که هر کسی پایش به آنجا باز شد دیگر ول بکن نیست،آنجا مسئولیت بسیار سخت است و انسان باید به طور طبیعی از زیر بار مسئولیت فرار کند نه اینکه قبول کند و باز هم به مجلس برود، این خودش نوعی تناقض است و نباید اینگونه باشد که مردم در رای گیری های فقط همین چند روز دیده شوند و بعدها همین مردم هم حذف شوند.

وی افزود:به نظرم در معادله مجلس ما تنها چیزی که جایگاهی ندارد همین مردم هستند و حرف بنده این است که در کشور ما تنهای کسی که امید مردم محسوب می شود همین رهبر معظم انقلاب هستند و در همین بحث مشکلات افزایش قیمت بنزین اگر رهبر انقلاب نبودند چه بلاهایی که بر سر کشور نمی آید،چرا که مردم به خیلی از نمایندگان و مسئولین دیگر هیچ اعتمادی ندارند.

اعتبار و اعتماد!

پنجه بند تصریح کرد:اینجا ما دو حرف مهم داریم یکی اعتبار و یکی هم اعتماد، اعتبار یعنی آنکسی که انتخاب کرده ایم واقعا همانی بودکه اهدف نمایندگی را نیز محقق کرده است پس اگر جواب بله است که اعتبار محقق شده است در غیر اینصورت نه.

این کاندیدای انتخابات مجلس اظهارکرد: اعتماد یعنی آیا همین فردی که امروز با بنده مهربان است و رای مرا می گیرد فردا هم همینگونه است وآیا در موقعیت های مختلف باز همین رفتار را دارد،مثل متر که امروز یه اندازه را به شما می دهد  و فردا نیز همان اندازه را می دهد و این قابل اعتماد است اما فردی که پس از انتخابات از مردم فراری است یعنی قابل اعتماد نیست.

بیداد تبعیض و بی عدالتی

وی گفت:معتقدیم که تبعیض و بی عدالتی ها بیداد می کند،مردم باید به کسی مثل خودشان رای دهند باور کنید کسی که از جنس مردم نیست برایش امکان پذیر نیست که مردم را درک کندوبفهمد.

برای داشته هایم آمده ام

پنجه بند در ادامه تصریح کرد:تا آخر در صحنه می مانم حتی اگر فقط به خودم رای دهم،بنده در مقابل این سیل تهدید و تحقیری که در جامعه حکمفرماست به صحنه آمده ام و بدانید از روی نداشته هایم نیامده ام و برای داشته هایم که هوش،سواد و مهربانی است، آمده ام.

باران ارث پدر هچکسی نیست

وی تصریح کرد:بنده این اعتماد به نفس را دارم  و خدا را شکر در یک جامعه اسلامی هستیم و این زمینه نیز برای بنده فراهم شده است که بیایم و ثبت نام کنم، به قول مرحوم حسین پناهی پنجره را باز کن از دیدن باران لذت ببر خوشبختانه باران ارث پدر هچکسی نیست و ثبت نام کردن بنده هم ضرری به کسی نمی رساند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها