نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1398 - 13:08
حکمتیان گفت:امروز گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت است، استکبار جهانی در حالی که در جنگ سخت بارها شکست خورده است که بدنبال فتنه اندوزی جدید در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ حسن حکمتیان ، فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه 13آبان در گچساران، گفت:امروز برمکتب انسان ساز اسلام نفس می کشیم، مکتب اسلام امپراطوری های بزرگ ایران و روم را در هم شکست و امروز انقلاب اسلامی در امتداد نهضت و فرهنگ عاشورا و سیره اهل بیت علیهم السلام قرار دارد.

وی افزود:قیام حضرت امام(ره) از سال ۴۲آغاز و در این زمان بود که ریل گذاری انقلاب هم آغاز شد ،در ۱۳آبان ۴۳ رژیم پهلوی حضرت امام را به ترکیه تبعید کردند در حالی که امام مبارزه با استکبار را از مدت ها قبل عملا آغاز کرده بودند.

حکمتیان اظهارکرد:در طول مسیر پرافتخار انقلاب تلاش ها و رشادت هایی صورت گرفت و در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان این سرزمین با بصیرت و آگاهی مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادند و جان شیرین خود را با معبود حقیقی معامله کردند و با یزیدیان زمان جنگیدند.

فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی در سایه امنیت و به برکت خون شهیدانمان پهپاد آمریکایی را ساقط می کند و با عزت و اقتدار مقابل استکبار جهانی قد عَلم کرده است.

حکمتیان گفت: انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن ماه ۵۷به پیروزی رسید،اما  از همان ابتدا استکبار جهانی شروع به دسیسه و توطئه کرد و برخی ها هم در ابتدا در دام دشمن افتادند و منافقین شخصیت های بزرگی را در این مملکت به شهادت رساندند که می توان به 17هزار شهید ترور یاد کرد.

وی افزود:در دوران دفاع مقدس بود که فرزندان این مرزبوم با حداقل امکانات و جانانه مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز هم دشمنان با راه اندازی جنگ نرم و انواع فتنه ها و ترفندها بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند،اما به حول و قوه الهی و با هوشیاری ملت بزرگ ایران کور خوانده اندو باز هم مایوس خواهند شد.

حکمتیان اظهارکرد:امروز دشمنان انواع تحریم های ناجوانمردانه را علیه ملت ایران بکار گرفته اند،در دوران دفاع مقدس هم علی رغم همه مشکلات و تحریم ها مردم به ندای رهبرشان پاسخ دادند و مقاومت و ایستادگی کردند وحتی یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم.

فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳آبان ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و ملت بزرگ ایران به ماهیت جهانی استکبار پی برد،دشمن برای نجات گروگان هایش تمام تلاش خود را کرد و باز هم در طبس شکست خوردند.

حکمتیان گفت:امروز گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت است، استکبار جهانی در حالی که در جنگ سخت بارها شکست خورده است که بدنبال فتنه اندوزی جدید در منطقه است.

وی افزود:امروز دشمن بدنبال این است که جایگاه ولایت را تضعیف کند اما آنقدر عزت و شرافت به برکت خون شهیدانمان در این سرزمین وجود دارد که دشمنان همچنان ناکام مانده اند،دشمن در سال های ۷۸ و ۸۸ فتنه ها طراحی کردند اما ملت با بصیرت مان با هوشیاری تمام نقشه های دشمنان را ناکام کردند،امروز هم به برکت انقلاب اسلامی جبهه مقاومت هم قدرتمند شده است و دشمن جرات حمله نظامی را نخواهد داشت.

حکمتیان اظهارکرد:دشمنان داعش را برای نابودی اسلام پرورش دادند اما در نهایت با درایت رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت در هم شکستند و امروز استکبار جهانی جنگ بزرگی را علیه ملت ایران در بعدهای اقتصادی،فرهنگی،سیاسی  و دیگر ابعاد به راه انداخته اند و دنبال این هستند که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار دهند و نظام را ناکارآمد نشان دهند.

فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:بنابراین همه مسئولیم که با وحدت ، همدلی و تحت امر ولایت فقیه با دشمن مقابله کنیم و این پیچ مهم تاریخی را پشت سر بگذاریم که ان شاءالله با مقاومت و ایستادگی به این مهم نیزخواهیم رسید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها