نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1398 - 15:19
استاندار کهگیلویه و بوراحمد:مردم مشکلاتی دارند و مطالباتی هم دارند ،اما بخشی را جناب وزیر محترم نیرو مشاهده کردندو افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است ،افتخار دولت تدبیر و امید است و باید نشان بدهیم که نظام با تمام مشکلات پای کار است و در تلاش برای تامین نیاز های مردم و ایجاد امید روز افزون است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح پست 230کیلو ولت گچساران، گفت:علی غم همه مشکلات،محدودیت ها و تحریم ها ؛امروز با افتخار اعلام می کنم در استان کهگیلویه و بویراحمد کارگاه سازندگی در حوزه وزارت نیرو برقرار است جناب آقای وزیر.

وی افزود:به هر حال مردم مشکلاتی دارند و مطالباتی هم دارند ،اما بخشی را جناب وزیر محترم نیرو مشاهده کردندو افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است ،افتخار دولت تدبیر و امید است و باید نشان بدهیم که نظام با تمام مشکلات پای کار است و در تلاش برای تامین نیاز های مردم و ایجاد امید روز افزون است.

کلانتری گفت:همان امیدی که ترفندهای دشمن را به یاس و ناامیدی مبدل کرده است پس بنابراین  همت جنابعالی(وزیرنیرو) و همکارانتان در کشور و استان ستودنی است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها