نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1398 - 8:41
فرمانده انتظامی گچساران گفت: نیروی انتظامی با رسانه‌های که با درج اخبار دروغ و تحلیل‌های ناصحیح نیروی انتظامی را وارد بازی‌های سیاسی و حاشیه سازی و جانبداری از کاندیدای و جریان خاصی نسبت بدهند برابر مقررات مورد پیگرد قانونی خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران با ارسال متنی با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن گلایه شدید از برخی رسانه محلی در خصوص تحلیل ناصحیح و بهره برداری منفی از صحبت‌هایش (پیش از خطبه های نماز جمعه )بیان کرده است که سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بنده در خصوص انتخابات بصورت کلی بوده و عنوان نمودم طبق فرمایشات امام خمینی (ره) نیروهای مسلح حق ورود به جریانات و احزاب سیاسی را ندارند و وظیفه نیروی انتظامی، تأمین امنیت و آرامش انتخابات است که ما با تمام توان این وظیفه را در بحث انتخابات انجام خواهیم داد.

وی افزوده است: در حالی که هیچ کاندیدای برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گچساران نام نویسی نکرده است و همچنین در این خصوص هیچ چیزی مشخص نیست متاسفانه برخی از رسانه‌ها اقدام به تحلیل‌های ناصحیح و بهره برداری منفی و دروغ پردازی در فضای مجازی کرده‌اند.

موسوی تاکید کرده است: سخنان ما کلی بوده و شخص، فرد یا جریان خاصی نیست و یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها امانت داری و درج صحیح اخبار است.

فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: نیروی انتظامی با رسانه‌های که  با درج اخبار دروغ و تحلیل‌های ناصحیح نیروی انتظامی را وارد بازی‌های سیاسی و حاشیه سازی و جانبداری از کاندیدای و جریان خاصی نسبت بدهند برابر مقررات مورد پیگرد قانونی خواهیم داد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها