نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. شهريور 1398 - 18:12
هر چقدر که شهری از نظر ذخایر زیرزمینی و منابع جزء شهرهای ثروتمند دنیا باشه هم باز در اون شهر میشه افرادی رو پیدا کرد که به نون شب هم محتاج هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یک کانال تلگرامی معروف کشور با بیش از 2میلیون و 250هزار عضو در یکی از تازه ترین پست هایش به وضعیت ثروتمندترین شهر ایران اشاره می کند و می نویسد:ثروتمندترین شهر ایران !دارای پنجمین ابر مخزن نفت جهان و بزرگترین منابع گازی ایران و خاورمیانه .

اهل هر شهر و استانی باشی شاید برات جالب باشه که با پولدارترین شهر ایران آشنا بشی. البته منظورم از پولدارترین شهر ایران شهری نیست که مردمش ثروتمند هستند و زندگی اشرافی و بی دردسری رو داشته باشن، چون دیگه همه ما می دونیم که همچین شهری در واقعیت وجود نداره ، هر چقدر که شهری از نظر ذخایر زیرزمینی و منابع جزء شهرهای ثروتمند دنیا باشه هم باز در اون شهر میشه افرادی رو پیدا کرد که به نون شب هم محتاج هستند.

شهر گچساران واقع در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویر احمد به پولدارترین شهر ایران شهرت داره و با لقب بام نفتی ایران ،غنی ترین خاک کشور رو داراست. این شهرستان ۲۵ درصد نفت و گاز کشور رو تامین می کنه و همین امر باعث شده پردرآمد ترین شهر ایران باشه.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها