نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مرداد 1398 - 10:14
دست‌کاری در ارزشیابی و سیستم دستمزد و حقوق اتهامی بود که در فضای مجازی به فرهاد جعفری مدیر سابق منابع انسانی نفت و گاز گچساران زده شده است؛او وجود پرونده در حال رسیدگی در مراجع قانون را هم کذب خوانده و گفته این موضوعات کذب محض است و این توهین و افتراها شایسته نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرهاد جعفری،مدیر سابق منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص انتشار مطلبی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر سوءاستفاده و تخلفش در شرکت نفت این شهرستان، واکنش نشان داده و گفته است که این موضوع را تکذیب می‌کنم و این خبر صحت ندارد.

وی  در گفت‌وگو با رسانه‌ها نیز گفته است که این مطلب منتشر شده در شبکه های اجتماعی را برای من هم فرستاده اند اما کذب محض است؛جعفری نیز اظهارکرده که این شایعات به نوعی انتخاباتی و برای تخریب شخص تاجگردون است، حالا تهمت و افترایی که به من می زنند مهم نیست ولی چنین شایعاتی برای شهر و مردم ما؛که جناب تاجگردون نماینده اش است، شایسته نیست.

اگرچه دست‌کاری در ارزشیابی و سیستم دستمزد و حقوق اتهامی بود که در فضای مجازی به فرهاد جعفری مدیر سابق منابع انسانی نفت و گاز گچساران زده شده است،وی وجود پرونده در حال رسیدگی در مراجع قانون را هم کذب خوانده و گفته این موضوعات کذب محض است و این توهین و افتراها شایسته نیست.

این در حالی است که عمده موضوعاتی که درباره "مدیراسبق منابع انسانی شرکت نفت گچساران" در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مطرح شده به نوعی است که وی با سوء استفاده از جایگاه اداری و دسترسی مدیریتی به رمز محرمانه حقوق و دستمزد بوسیله یکی ازکارمندان نفت ،ارزشیابی های چند سال گذشته خودرا از متوسط به عالی تغییر داده و پایه حقوق خودرا حدود یک میلیون تومان افزایش داده است که می بایست مبلغ(میلیونی) عقب افتاده چندساله آن را دریافت کند.

نکته دیگری که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منسب به وی منتشر شده است این است که این مدیر ارشد نفتی برادرخانم فرماندارسابق گچساران(عبدالرحیم رحیمی) و فامیل نزدیک شخص نماینده فعلی گچساران است که چند سال پیش به سفارش و تاکید شخص نماینده ازکارمند معمولی اداره تعمیرات(ارزشیابی متوسط) به مقام مدیرمنابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران منصوب شده بود.

گفتنی است در خرداد ماه امسال در حکمی ازسوی هوشنگ صیدالی ،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ،سید"حمیدرضا حسینی"جایگزین فرهاد جعفری و به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران منصوب می شودکه در رسانه ها این تغییرات مدیریتی در نفت و گاز گچساران را براساس بخشنامه و طبق ابلاغیه وزیر نفت مبنی بر محدودیت مدیران با سابقه ۴ سال بیشتر در صنعت نفت برشمردند درحالی که وی(جعفری) در خردادماه 96به این عنوان منصوب شده بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها