نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مرداد 1398 - 14:42
امام جمعه گچساران:استدعا داریم از وزرای محترم و از مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی در انتصاب مسئولین روحیه انقلابی گری را ملاک قرار دهند؛ چرا که دستور نائب امام زمان است و یکی از معیار ها این باشد که این فرد روحیه انقلابی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، گفت:حضرت آقا فرمودند که انگلیس خبیث  دزدی دریایی می کندو کشتی ما را می دزد و جنایت می کند و شکل قانونی به آن هم می دهند به طوری که مردم دنیا را اغفال کنند ،اما نمی توانند.

وی افزود:رهبری فرمودند"که جمهوری اسلامی ایران و عناصر مومن نظام این خباثت ها را بی جواب نمی گذارند" و مدت بسیار کوتاهی هم جواب داده شده و به دنیا نشان دادند که قدرتمندترین کشور جهان ایران است و هرکسی فضولی بکند سیلی محکمی نیز دریافت خواهد کرد.

حجازی اظهارکرد:نشان داده شده که ظرف چهل سال هیچکس حق ندارد و جرات و توان ندارد با ایران اسلامی به صورت قلدوری برخورد کند،اگر خارج از قوانین بین الملل قرار شد قلدری کنید مثل خودتان برخورد و تنبیه خواهید شد.

امام جمعه گچساران درادامه گفت:این پهباد فوق پیشرفته آمریکایی را فرزندان غیور و مخلص ایران اسلامی منهدم کردند،اول آن ترامپ ابله و بدبخت که همه دنیا می گویند فهم ندارد، می گفت که چنین چیزی امکان ندارد،بعدشاخ و شانه کشید و بعد هم سخنانی مضحک در این باره گفت.  

حجازی درادامه تصریح کرد:اما نتانیاهوی بدبخت به التماس افتاد که اگر شما اقدامی بکنید، اسرائیل محو خواهد شد اینکه اگر شما نقطه ای از ایران را بزنید ما نابود خواهیم شد،به نوعی التماس کرد که ما نابود خواهیم شد و این یعنی ابرقدرت جهان شد ،ایران اسلامی.

وی تصریح کرد:معنای این ابرقدرت ایمان و بنده خدابودن است و پناه به خلیفه خدا بردن؛  یعنی همان امام زمان(عج)،اما دشمن تلاش می کند که این قدرت را بگیرد و ما باید حواسمان جمع باشد.

حجازی درادامه گفت:مقام معظم رهبری در بخش دیگری ازفرمایشاتشان در دیدار با ائمه جمعه فرمودند که از رفتن به سمت صاحبان قدرت ، ثروت و کسانی که زبان چرب و نرم دارند پرهیز کنید و امام جمعه باید باید مستقل ، حر و به هیچ عنوان وابسته به کسی نباشد که بعدها سرشکستگی برایش داشته باشد.

خطیب جمعه گچساران گفت:رهبری باز فرمودندکه رفتار و عمل ائمه جمعه باید به گونه ای باشد که مردم از آن دین ،تقوا ، صداقت و انقلابی گیری را استشمام کنند و یک امام جمعه باید انقلابی باشد و بعد در نکته ای دیگری فرمودند که امام جمعه باید از نیروها و جوانان انقلابی حمایت کند و امام جمعه باید برای تقویت و گفتمان انقلاب و حفط ارزش های انقلاب تلاش کند.

وی تصریح کرد:جوانان عزیز ما گاهی اوقات در سطح عالم تحت عناوینی مختلف آبرو می آفرینند و در مقابله با ورزشکاران رژیم صهیونیستی امتناع می کنند،و آنها را به حساب نمی آورند و بارها چنین عزت آفرینی هایی هم صورت گرفت.

حجازی ادامه داد:اخیرا هم جمعی از جوانان عزیز کشورمان رهسپار انگلیس مرکز روباه مکارشده اند،و برادر عزیز "سید محمد مهدی حاتمی" جوان مومن و انقلابی بعد از کسب مقام افتخار روی پل و در ملا عام به نماز می ایستند و با همان بطری های آب دورن دستانشان ،وضو گرفتند و به نماز ایستادند که این اقدام دنیا را به بهت وادار کرد که این بچه های کم و سن و سال چه ارتباط قوی با خداوند دارند که در بطن کشور کفر ، حیله و مکار اینگونه به نماز می ایستند.

امام جمعه گچساران درادامه تصریح کرد:امروز 23ذیعقده روز زیارتی حضرت ثامن الحج علیه السلام است بنا به روایتی احتمالا روزشهادت امام رضاعلیه السلام باشد ،اما روایت قوی همان 29ماه صفر است، بنابراین شهادت این امام همام را تسلیت عرض می کنم.

وی افزود:فردا مصادف است با اولین اقامه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نمایشگاهی به همین منظور در این شهرستان برپا شده که از همه عزیزان تشکر و قدردانی می کنم،در سال 1358 حضرت امام راحل مرحوم آیت الله طالقانی را به عنوان امام جمعه تهران منصوب کردند و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی تشکیل نماز جمعه بود و الان در حال حاضر حدود 900امام جمعه در سطح کشور چنین آیینی را برگزار می کنند.

حجازی تصریح کرد: چهل سال از اولین نماز جمعه در این کشور می گذرد ،از خدمات بسیار ارزشمند مرحوم حجت الاسلام متقی کاشانی و نیز مرحوم حجت الاسلام خواجه زاده  تشکر و قدردانی می کنیم و ان شاءالله روحشان با پیامبراکرم(ص) و اهل بیت علیهم السلام محشور شود و از خدمات جناب حجت الاسلام موسوی هم که چند سال امام جمعه این شهرستان بودند هم تشکر می کنیم و از مسئولین ستاد و اعضای ستاد نماز جمعه در این چهل سال تشکر می کنم،هرچند باید در تقویت نماز جمعه نیز بیشتر همت کنیم.

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:استدعا داریم از وزرای محترم از مسئولین کشوری،استانی و شهرستانی که در انتصاب مسئولین روحیه انقلابی گری را ملاک قرار دهند ؛چرا که دستور نائب امام زمان است و یکی از معیارها نیز این باشد که این فرد روحیه انقلابی دارد و در مواردی که انقلاب تهدید می شد ابراز وجود کرد؟و درکدام میدان بود؟.

وی افزود: مثلا چنین افرادی در بحث فتنه 88آیا رسما یا عملا این اقدام را محکوم می کنند یانه؟مقام معظم رهبری بعد از فتنه 88کم جلسه ای پیش آمد که اشاره ای به جریان فتنه نداشته باشند بنابراین توجه داشته باشیم که ملاک انقلابی گیری و روحیه انقلابی و ملاک این است که فتنه که خواست دشمن است ،محکوم شودو توقع داریم در انتصاب مسئولین ملاک انقلابی گری باشد.

حجازی تصریج کرد:روز 6مردادماه روز کارآفرینی و فنی و حرفه ای است ،و باید تلاش کنیم فن و مهارت یاد بگیریم و در بحث رونق تولید و اشتغالزایی موثر باشیم.

امام جمعه گچساران در ادامه اظهارکرد:عید غدیر در پیش است و این روز بزرگ را به همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم و ان شاءالله مومنین دست به دست هم بدهند و اطعام به مستمندان بدهیم.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها