نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1398 - 12:20
نماینده گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی در نامه اي به دادستان گچساران خواستار پيگيري موضوع فايل صوتي منتسب به رئيس شورای این شهر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،نماینده گچساران و باشت در مجلس در این نامه نوشته است:برادر گرامی جناب آقای بازیار دادستان محترم گچساران با سلام و احترام ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات ، در چند روز اخیر فایل صوتی منتسب به رئیس محترم شورای شهر دوگنبدان که با یکی از شهروندان محترم صحبت میکردند منتشر که حاوی مطالب غیر اخلاقی بود.

این موضوع جامعه و شهروندان محترم را نگران کرد. خوشبختانه حسب مصاحبه انجام شده توسط رئیس محترم شورای شهر و شهروند محترم اساس این فایل و صحبت های متقابل تکذیب شد و این دو عزیز درخواست برخورد با تنظیم کنندگان این فایل توسط مراجع مربوطه شدند.

از آنجا که اعلام کذب بودن این موضوع و برخورد با مسببین از باب رعایت آبروی مومن و آرامش جامعه مهم و با اهمیت میباشد به نظر اینجانب وظیفه جنابعالی که تاکنون در اینگونه موارد قاطعانه ورود کرده اید بررسی و پیگیری این ادعا و شکایت بوده و نگذارید جامعه در این فضای ابهام و غیر اخلاقی قرار گیرد. امیدوارم اقدام و نتیجه آنگونه که به مصلحت جامعه است اعلام گردد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها