نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. فروردين 1398 - 8:14
یک منبع آگاه از بازگشت چهار نیروی اخراجی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران به کار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،22فروردین ماه امسال بود که این پایگاه خبری تحلیلی با درج گزارشی با موضوع اخراج ۴ فرزند شهید از بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران!،را رسانه ای کرد .

بعد از درج این گزارش و انتشار دردنامه این چهار فرزند شهید ،پیگیری هایی از سوی مسئولین بهداشت و درمان شهرستان برای بازگشت به کار این نیروهای اخراج شده صورت گرفت که خوشبختانه پس از گذشته چند روزکارگران اخراجی(چهارفرزند شهید) مجدد به محل کار خود برگشت خوردند.

گفتنی است از سوی برخی مسئولین امربه رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران به جهت سهل انگاری در این موضوع کتبا تذکراتی نیز داده شد.

باید توجه داشت هرچند اخراج نیروی کار دراین استان چندان هم موضوع تازه ای نیست اما روی دیگر سکه نیز جذب نیرو و استخدام‌های فله‌ای در کهگیلویه و بویراحمد و بویژه شهرستان گچساران است که همواره با گلایه‌ها و مطالبات ویژه شهروندان و بسیاری از خانواده‌ها نیزهمراه بوده که با این همه در سال‌های اخیر در تعدادی از مراکز ، ادارات  و نهادها بازهم شاهد جذب نیرو آن هم بدون برگزاری هر گونه آزمون و ضابطه ای بوده‌ایم .

هرچند برخی رسانه ها نیز با انتشار گزارش‌های متعددی در این خصوص سعی در احقاق حقوق از دست رفته بسیاری از خانواده‌ها و افراد مستحق و جلوگیری از ادامه روند ناعادلانه جذب نیروهای گزینشی در برخی ادارات و نهادهای این شهرستان را داشته اند اما به نظر می‌رسد این روند ناعادلانه در آینده هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

اینقدر پر رو و گستاخ شدن که هر کاری میکنند مقصر اصلی نماینده گچساران که با اینها همگام می باشد
با سلام بین جانباز آن و شهدا و خانواده آنها در جذب و اشتغال هیچ برنامه عدالت محوری وجود نداری و هر کس پارتی داره زودتر سرکار می رود .خانواده های هستند که همه بچه هاشون سر کار هستند و خانواده های هم هیچ

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها