نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آبان 1397 - 13:20
امام جمعه موقت گچساران گفت: باید از قوه قضاییه و این برخورد محکم و قاطع شان تشکر کرد ،که اگر این روش و رویه همچنان ادامه پیدا کند کسی جرات خیانت به مردم و انقلاب را نخواهد داشت و آنهایی که خیانت کرده و می کنندفضا را برای خود آسان تصورنکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام گفت:این امام همام به شیعانش فرمودند" که شما را به تقوای الهی توصیه و سفارش می کنم و در فروع دین ورع و در صحبت ها صداقت داشته باشید و درکارها امانتدار و در زندگی هم خوش رفتار باشید".

وی افزود:روز هشتم ربیع الاول نیزآغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج)نیز است که این روز فرخنده و میمون را به محضر همه شیعیان و ارادتمندان آن حضرت تبریک و تحنیت عرض می کنم و ان شاءالله همه از منتظران واقعی امام زمان(عج)نیز باشیم.

صفایی درادامه با اشاره به هفته وحدت اظهارکرد: از 12تا 17ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است،با آمدن پیامبراکرم(ص) پاکی و نور جای ظلمات را گرفت و بت پرستی رفت و یکتا پرستی آمد و با آمدنشان به مردم درس زندگی دادند و گمراهی رفت، پیامبری که بهترین خلق خداوند است.

امام جمعه گچساران درادامه تصریح کرد:درهفته ای که گذشت سلطان سکه را اعدام کردند که مقداری دل مردم از این جهت نیز شاد شد وباید گفت که مفسدان اقتصادی و کسانی که در آن مدت به ملت ،انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خیانت کردند عاقبت به دام قانون افتادند.

وی افزود:باید از قوه قضاییه و این برخورد محکم و قاطع شان تشکر کرد ،که اگر این روش و رویه همچنان ادامه پیدا کند کسی جرات خیانت به مردم و انقلاب را نخواهد داشت و آنهایی که خیانت کرده و می کنندفضا را برای خود آسان تصورنکنند.

صفایی گفت:وقتی با فرد مجرم صحبت می کردند می گفت مگر 700میلیارد هم پول است؟، انتظار داریم قوه قضاییه با تمام مفسدان اقتصادی چه دانه درشت باشد یا هرفرد دیگری چنین قاطعانه برخورد کند تا دل مردم نیز شاد شود.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد:با این وضعیت نیاز به رسیدگی بیشتر به وضع معیشتی مردم هم ضرورت دارد،قیمت ها هم روز به روز بالاتر می روند و فشار برگرده اقشار کم درآمد بیشتر شده است، عوض اینکه برخی مسئولین به این ملت با شرافت خدمت کنند به این مردم ضربه می زنند.

وی افزود:این ملت شایسه قدرشناسی و خدمت هستندو حضرت امام(ره) خوشان را خادم ملت می دانستند و می فرمودند "اگر من را خدمتگزار بگویند بهتر از این است که رهبر بگویند".

صفایی با اشاره به سالروز شهادت حسن تهرانی مقدم (پدرموشکی ایران)،گفت:باید یاد و خاطره همه شهدای نظام اسلامی همیشه زنده نگه داشته شود، امروز ثمره تلاش حسن تهرانی مقدم را می بینیم،همان  قدرت موشکی ایران اسلامی که لرزه براندام دشمنان انداخته است.

امام جمعه گچساران اظهارکرد: مردم یمن و فلسطین دراین روزها آماج حملات وحشیانه اسرائیل غاصب و ائتلاف سعودی -صهیونیستی- آمریکایی هستند که دست به جنایت ها می زنند.

صفایی افزود:امروز این قدرت موشکی که امثال تهرانی مقدم ها برای ما به آرمغان آورده اند تا نزدیک تل آویو رفتند و اسرائیل را مجبور به عقب نشینی کرد که اگر این موشک ها نبودند اسرائیلی ها همچنان به جنایت هایشان  ادامه می دادند.

وی تصریح کرد:آنهایی که می گویند ما موشک برای چه می خواهیم مقداری هم انصاف داشته باشندو اگر این قدرت جمهوری اسلامی نبود الان همان بلایی که برسر دیگر ملت ها می آوردند امروزبرسرملت ما می آوردند.

صفایی درادامه با اشاره به دیدار اخیر رهبرانقلاب با جمعی از  ورزشکاران معلول و جانباز گفت:مقام معظم رهبری می فرمایند که افتخار می کنیم به بانوانی که چادربرسر داشتند و در افتتاحیه واختتامیه مسابقات آسیایی شرکت کردند،آن مسئله ای که اقتدار فرهنگی را به دنبال دارد همین حفظ حجاب و چادر است.

خطیب جمعه گچساران درادامه گفت:مسئولین باید فکری به حال این وضعیت کنند چرا که هر روز قسمتی از این حجاب مورد هدف قرار می گیرد ،ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر باید شدت بیشتری به خود بگیرد.

وی گفت:همانطوری که برقیمت ها و اجناس هیچگونه نظارتی نمی شود و هرکسی هرطوری خواست می فروشد، مسئله عفاف و حجاب هم از این قبیل است و هرکسی هرطور دوست داشته باشد می پوشد!.

صفایی افزود:چه نهادی مسئول کنترل این مسئله است؟ برخورد با بدحجابی؛هم مردم موظف هستند،هم مسئولین و هم دولت درحالی که دادن برخی آزادی های بی مورد مشکل ساز شده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها