نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آبان 1397 - 15:31
مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش راهداران این استان، محور گچساران- پازنان- دیلم که چند روز گذشته به علت بارش باران مسدود شده بود بازگشایی و هم اینک تردد در آن جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی خوان پایه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:محور گچساران- پازنان- دیلم در حوزه شهرستان گچساران به علت بارش های اخیر و تخریب یک حلقه پل روی آن مسدود شد که با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شد.

وی افزود:مسئولیت بازگشایی این محور با شرکت نفت و گازگچساران بود که پس از انسداد این محور بلافاصله  این شرکت اقدام به اعزام ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز جهت رفع مشکل کرد

خوان پایه تصریح کرد:در بارندگی های هفته گذشته، 2 محور محور ارتباطی گچساران-پازنان-دیلم و محور فرعی سی سخت به پادنا به سبب بارش های شدید و شرایط نامساعد جوی مسدود شده بودند. 

گفتنی است 200 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و تجهیزات برف روب برای بازگشایی جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است؛200 نیروی راهداری در 23 راهدارخانه ثابت و سیار مستقر و مشغول خدمات رسانی به مردم و مسافران در محورهای ارتباطی این استان هستند

افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها