نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مهر 1396 - 13:32
امام جمعه گچساران گفت:آنهایی که مردم مظلوم افغانستان،پاکستان،یمن،عراق و سوریه را هر روز به خاک و خون می کشانند تروریست هستند که در واقع ارتش آمریکا،دولت آمریکا و رئیس جمهور آمریکا تررویست است نه سپاه پاسداران.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهرامروزدرخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، گفت:نیروی انتظامی یعنی همان عزیزانی که مثل من و شما خانواده دارند و برای اینکه من و شماها راحتی و امنیت داشته باشیم، آنها از راحتی خودشان می گذرند.

وی افزود:عزیزانی که مثل شمع می سوزند تا ما نور ببینیم در حالی که دشمنان همیشه تلاش دارند قدرت دفاعی مملکت را تضعیف کند چه از درون و چه ازبرون کشور،که ما باید قدر بدانیم واینکه امروز مردم ما امنیت و آرامش دارند مرهون تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی است.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به سخنان ترامپ درباره سپاه پاسداران ،گفت:مردم بدبخت آمریکا یک موجودی ناشناخته را رئیس جمهور کردند و یک ذره آبرویی که هم در دنیا داشتند شخصی آمد و آنها را دنیا عقب افتاده معرفی کرد.

وی افزود:مردم دنیا می گویند مردمانی که این ترامپ را انتخاب کردند معلوم است که خودشان از این هم بدبخت تر هستند و لذا مدام و مدام راهپیمایی می کنند که ای مردم دنیا این شخص را ما انتخاب نکرده ایم که آبروی ما رفته است.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:ترامپ عقب افتاده حتی الفبای سیاست را هم نمی داند و اخیرا سوتی دیگری داده و سپاه پاسداران را تروریست می خواند،که باید به این بدبخت گفت که اگر قرار شود سپاه پاسداران تروریست باشد معنای این عبارت این است که کل دولت و ملت ایران تروریست هستند.

حجازی افزود:چرا که سپاه پاسداران مربوط به تک تک ملت و دولت جمهوری اسلامی است. باید به ترامپ احمق فهماند که تروریست کسی است که هفتاد خشاب در قلب کشور آمریکا را جابجا می کند و جمع کثیری از مردم آمریکا را در عرض چند لحظه از پای درمی آورد.

وی گفت:آمریکایی که نیروی های نظامی بی عرضه ای دارد، رئیس جمهور احمق و ابله دارد و این وضعیت را دارد چطور روی حرف زدن دارد،در حالی که یک ترقه بازی جلوی مجلس ما شد در عرض چند لحظه تمام شد و موشک های سپاه سرفراز انقلاب اسلامی قلب دشمن را دقیق منهدم کرد.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:اخیرا رئیس جمهور آمریکا گفته است که برجام را قبول ندارد در حالی که این حرکت به نفع ماست و آن مزایا و امتیازاتی که دادیم را برگشت خواهیم داد.

حجازی گفت:آنهایی که مردم مظلوم افغانستان،پاکستان،یمن،عراق و سوریه را هر روز به خاک و خون می کشانند تروریست هستند که در واقع ارتش آمریکا،دولت آمریکا و رئیس جمهور آمریکا تررویست است نه سپاه پاسداران، وآنهایی که ناکازاکی و هیروشیما را بمباران اتمی کردند تروریست هستند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به برگزاری مراسمات فرهنگی در این شهر،گفت:ان شاءالله با عنایت امام زمان (عج)بنا داریم که 4شب آخر ماه محرم  و شب اول صفر در مکان مصلی بزرگ نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام جعفر زاده از تهران، یک مراسم خاص و متفاوت با جمعیتی بالغ بر دوهزار نفر برگزار کنیم.

حجازی افزود:بانی این مراسم باشکوه کل شهر و مسئولین شهر هستند که این مراسم که به صورت کلی بخواهم عرض کنم متفاوت از دیگر مراسمات خواهد بود و قرار است یه تحول بزرگ فرهنگی در شهر ایجاد شود که از همه مومنین و مومنات طلب همکاری داریم.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها