نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1396 - 8:57
مسؤول شورای هیئات مذهبی گچساران گفت:این روزها حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که به دنبال آن هستند تا تعداد موکب‌ها را افزایش دهند و لذا خواهش ما این است بیایید دست به دست هم دهیم و با همدلی و وحدت نگذاریم شهرمان زیر سوال برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی مسؤول شورای هیئات مذهبی شهرستان گچساران در جلسه‌ای که با حضور خادمان موکب شهرستان گچساران برگزار شد،گفت: شهرستان گچساران از دیرباز به عنوان معبر رزمندگان در کشور شناخته شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته که تصمیم گرفته شد تا شهرستان گچساران بتواند موکبی در کشور عراق داشته باشد با مشورت با دوستان و با توجه به اینکه گچساران روزگاری معبر رزمندگان بود تصمیم گرفتیم تا در شهرستان با راه‌اندازی موکبی پذیرای زائرین از اقصی نقاط ایران و کشورهای دیگر باشیم.

رمضانی با بیان اینکه در سال گذشته شاهد آن بودیم که برای واکس زدن کفش‌های زائرین رقابت بین جوانان این شهر به وجود آمده بود، تصریح کرد: در سال گذشته شما خادمین خالصانه آمدید و چون برای دوربین و تظاهر نبود کار بزرگی صورت گرفت که شاهد آن بودیم زائرین امام حسین (ع ) صدها برگ با زبان‌های مختلف برای شما خاطره نوشتند و از شما تقدیر کردند.

این خادم فرهنگی تصریح کرد:در سال گذشته شاهد بودیم پیشکسوتان ورزشی و جوانان ورزش دوست و هنرمندان و هیئت‌های مذهبی در کنار هم خالصانه به خدمت پرداختند و ما باید هنرمان این باشد که چنین وضعیتی را حفظ و تقویت نماییم.

وی اظهارکرد: این موکب متعلق به جریان سیاسی خاصی نیست وهمه مشاهده کردیم که چگونه همه تفکرات با سلایق مختلف در کنار هم با خلوص نیت خدمت کردند.

رمضانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در گچساران میزبان ۱۵۰ هزار نفر از زائرین اربعین حسینی بودیم و امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی که صورت گرفته باید آماده پذیرایی از ۴۵۰ هزار نفر باشیم.

مسئول شورای هیئات مذهبی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد حضور زائرینی از کشورهای دیگر بودیم، گفت: فقط از کشور پاکستان به تنهایی چهل اتوبوس وارد گچساران شدند و ما به عنوان فرزندان کشور ایران که ام‌القرای جهان اسلام است باید بتوانیم به نحو شایسته‌ای از زائرین پذیرایی کنیم که نام شایسته‌ای از شهرمان در خاطر آنها بماند.

وی تصریح کرد:این روزها حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که به دنبال آن هستند تا تعداد موکب‌ها را افزایش دهند و لذا خواهش ما این است بیایید دست به دست هم دهیم و با همدلی و وحدت نگذاریم شهرمان زیر سوال برود.

رمضانی افزود: در اینجا بحث ریاست مطرح نیست و ما حاضر هستیم زیر نظر هر کسی که دوست دارد مسئول باشد، خدمت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه مکان در نظر گرفته شده که مردم بتوانند نذورات خود را به این دفاتر جهت زائرین تحویل دهند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها