نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مهر 1396 - 19:14
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اولین تجربه میزبانیش در این فصل باچهارگل پرسپولیس مشهد را در هم کوبید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز پرونده هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با انجام 5بازی در گروه های اول و دوم به پایان رسید.

تیم فوتبال نفت و گازگچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد درلیگ دو کشوردرورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای صنعت نفت به مصاف پرسپولیس مشهد رفت.

تیم فوتبال نفت که با توجه به حکم کمیته انضباطی از هفته پایانی فصل قبل تاکنون اجازه بازی در زمین اختصاصی خود را نداشته است ،از این هفته اولین میزبانی خود در این فصل از رقابت ها را تجربه کرد .

شاگردان بهمن فرازمند که تا پایان هفته چهارم تنها با کسب چهار امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند دراین دیدار و با توجه به  شرایط میزبانی و برطرف شدن مصدومیت بازیکنانش، با 4 گل پرسپولیس مشهد را در هم کوبید.

در این دیار محمد جلیزی ،علی خالصی ،سجاد عباسی ،علی کرمی ،حکیم حزباوی پور ،فرشاد اسدی ،شاهین توکلی ،مرتضی حیدری ،بهزاد داوودی ،محمد ملایی واسماعیل هاشمی برای نفت و گاز گچساران از ابتدای بازی به زمین مسابقه رفتند.

همچنین در مهمترین بازی های این گروه استقلال اهواز در حالی که تا لحظات پایانی از صنایع طلایی سمنان پیش بود در دقیقه94فرشاد بهادرانی کار را برای صنایع طلایی به تساوی کشاند تا استقلالی ها صدر جدول را به دلیل تفاضل گل کمتر از دست بدهند.

شهرداری بندرعباس با3گل استقلال جنوب تهران را شکست داد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال اهواز به صدر جدول صعود کردند.

استقلال سیلک کاشان هم با اینکه تا دقیقه89با یک گل از شهدای بابلسر پیش بود اما فرهاد شفایی در این دقیقه کار را به تساوی کشاند با این وجود کاشانی ها موفق شدند اولین امتیاز فصلشان را که می توانست3امتیازی باشد دشت کنند.

در تنها بازی برگزار شده در گروه نخست نیز قشقایی شیراز در لحظات پایانی بازی در حالی با نتیجه2بر1از مقاومت عقب بود، موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها