نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. دى 1395 - 9:30
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از توقيف ۹ دستگاه خودرو و کشف کالاي قاچاق به ارزش بيش از يک ميليارد و ۷۲۰ ميليون ريال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سيد محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران دراین خصوص گفت: ماموران انتظامی اين شهرستان پس از اخذ مجوز قانونی در راستای برپايی ايست و بازرسی و جلوگيري از ورود کالاهاي قاچاق و حمايت از تولیدات داخلي در چند مرحله موفق به توقيف ۹ دستگاه خودروي سواري شدند.

وي افزود:ماموران انتظامی این شهرستان پس از توقيف از اين خودروها ، کالاي هاي قاچاق گمرکي که شامل مواد خوراکي ،آرايشي و بهداشتي و لوازم خانگي به ارزش تقريبي یک میلیاردو 720میلیون و 417 هزارریال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران گفت:خودروها به پارکينگ منتقل شده و پرونده قضايي هر 9نفر متهم تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به همراه  متهمين دستگير شده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفت.

  موسوي تأکيد کرد: مبارزه بي امان با قاچاقچيان و اخلالگران در امور اقتصادي، جزو اولويت هاي انتظامي شهرستان گچساران است و اطلاع رساني به موقع شهروندان در زمينه اعمال مجرمانه به ويژه در بحث کالاي قاچاق، فضاي شهرستان را براي مجرمان ناامن خواهد کرد.

گفتنی است شهرستان گچساران به دلیل هم مرز بودن با بنادر گناوه  و دیلم دراستان بوشهرسالانه محل عبور و ترانزیت کالای قاچاق به مراکز کشور است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها