نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. آذر 1395 - 9:51
هشدار فرمانده سپاه گچساران به پس ماندهای فتنه 88/
بسیج اجازه تحرک و احیای تفکر فتنه گری درگچساران را نخواهد داد
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:به پس ماند های فتنه 88هشدار می دهم ، بسیج وتفکر بسیجی برای حراست وحفاظت از درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران که باخون شهیدان آبیاری شده ، اجازه هیچگونه تحرک روشنفکرانه را در قالبهای پوسیده فتنه گری در شهر انقلابی گچساران نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تبریک ولادت پیامبر(ص)گفت:بـرجـسـتـه تـریـن شـاخـصه سیره اخلاقی پیامبر (ص) رحمت ، عطوفت و محبت ایشان است. محبت و صـمـیمیت پیامبر(ص ) به قدری گسترده بود که نزدیک ترین افراد خانواده ، اصحاب و یاران و حتی اسیران دشمن و گناهکاران تحت الشعاع پر مهر و صمیمیت و مهربانی پیامبر قـرار مـی گـرفـتـنـد.

وی افزود: قـرآن رمـز مـوفـقـیـت رهـبـری و پـیـامـبـری رسـول اعـظـم (ص ) را هـمـیـن صـمـیـمـیـت ، مـهـربـانـی و عـطـوفـت او مـی دانـد،آن حـضـرت پـیوسته جویای احوال اصـحـاب خـود بـود، اگـر سـه روز یـکـی از آنـان را نـمـی دیـد احـوال او را مـی پرسید، اگر در مسافرت بود در حقش دعا می کرد، اگر حضور داشت به دیـدارش مـی شـتـافـت و اگـر در بـستر بیماری قرار داشت به عیادتش می رفت .

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به دست آورد محصول فکری ملت ایران در 9دی ماه ، اظهار کرد: در طول چند سالی که از فتنه 88می گذرد ،مردم ما با بصیرت انقلابی خود که برگرفته از روشنگری ها وهدایت پیامبرگونه مقام معظم رهبری می باشد به این نتیجه رسیدند، که فتنه گران هدفی جز براندازی نظام نداشتند ولذا اوج این بصیرت در 9دی ماه متبلور گردید وحماسه ماندگار این روز رادر تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی ثبت نمود.

نورایی نسب با یادآوری جنایات فتنه گران در عاشورای 88 گفت:فراموش نخواهیم کرد عده ای ضدانقلاب وپسماندهای گروهک های منافق ومعاند انقلاب با اردوکشی در خیابان ها و به آتش کشیدن بیرق امام حسین (ع) شعار تغییر واصلاحات را در خیال خام خود فریاد میزدند.

وی در ادامه گفت: به همه کسانی که امروز از دیدن یک تریبون ذوق زده می شوند وگمان می کنند ،که خواهند توانست از فتنه وفتنه گر حمایت کنند ودر دانشگاهی که ماُمن سربازان ولایت مدار حزب الهی وفرهیخته مااست بیایند و برای سران فتنه دستی لرزان تکان دهند،آگاه باشند که دستان لرزان متکی به قدرت پوشالی استکبار در مقابل قدرت یدالهی ،توان مقابله نخواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تاکید بر حضور حداکثری مردم ولایت مدار شهرستان گچساران در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی افزود : فتنه گران بدانند با حضور این مردم فهیم،بصیر ،قدرشناس وهمیشه در صحنه راهی برای احیای مجدد مردگان فتنه گردر این شهر وجود نخواهدداشت.

وی  در ادامه بیان کرد:به پس ماندهای فتنه 88هشدار می دهم ، بسیج وتفکر بسیجی برای حراست وحفاظت از درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران که باخون شهیدان آبیاری شده ، اجازه هیچگونه تحرک روشنفکرانه را در قالبهای پوسیده فتنه گری در شهر انقلابی گچساران نخواهند داد.

نورایی نسب اظهار کرد: خیانت گران فتنه 88 هرگز از ذهن مردم ولایتمدار و تاریخ این ملت فراموش نخواهند شد و همه مسئولان باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به صورت علنی اعلام نمایند.

وی در پایان گفت : همه فتنه گران وحامیان فتنه بدانند، اگربخواهند روزی از خطوط قرمز نظام عبور نمایند ملت با روحیه انقلابی خود مقابل آنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

الله اکبر
احسنت بر سرهنگ.حرف های بجایی زدند.همه مسولان باید مرز خود را با فتنه وفتنه گران به صورت علنی اعلام کنند.مرگ بر فتنه گر

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها