نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1395 - 19:53
با گذشت تنها 48 ساعت از اعلام سیطره ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن بر شهرهای اخترین و ترکمان بارح در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منابع میدانی از سیطره مجدد داعش بر آنها خبر می دهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با گذشت تنها 48 ساعت از اعلام سیطره ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن بر شهرهای اخترین و ترکمان بارح در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منابع میدانی از سیطره مجدد داعش بر آنها خبر می دهند.
 
سیطره مجدد داعش بر دو شهر حلب+نقشه
 
بنابر این گزارش، نیروهای داعش شب گذشته عملیات گسترده ای را برای سیطره مجدد بر روستاها و شهرهای از دست رفته در جریان حمله چهارشنبه گذشته گروه ارتش آزاد آغاز کرد که به سیطره آنها بر "أخترين، العزيزية، قبتان و مزرعة العلا" منجر گر دیده است. در این عملیات نیروهای داعش صدها گلوله خمپاره و توپ سنگین به مواضع نیروهای ارتش آزاد شلیک کرده و در درگیری های بعمل آمده میان دو طرف 13 تن از نیروهای داعش و 22 تن از عناصر گروه ارتش آزاد کشته شده اند. پیشروی های گسترده داعش طی شب گذشته و امروز در حالی اتفاق افتاد که جنگنده بمب افکن های ارتش ترکیه بطور گسترده ای اقدام به بمباران مواضع و خطوط تدارکاتی این گروه در شمال حلب کرده بودند. لازم به ذکر است که ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن از یک ماه و نیم پیش به بهانه سرکوب شبه نظامیان کرد و داعش وارد خاک سوریه شده و شهرهای جرابلس، اعزاز و مناطق اطراف آنها را به اشغال خود درآورده اند.
 
سیطره مجدد داعش بر چند منطقه شمال حلب+نقشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها