نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. خرداد 1395 - 14:37
امام جمعه گچساران گفت: بر اساس فرمایشات رهبری دشمنان قصد نفوذ در مراکز مهم تصمیم‌گیری کشور و تغییر تصمیم‌گیران کشور به نفع خود را دارند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در گچساران گفت:مستضعفان دو گروه هستند عده‌ای مستضعف مالی و عده‌ای نیز مستضعف فکری هستندوتلاش ما باید در راستای کمک و دستگیری از مستضعفان به ویژه مستضعفان فکری باشد زیرا کسانی که اندیشه و تفکری مستضعف دارند آسیب‌زننده به خود و جامعه هستند.

 

وی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)،افزود: امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور دنیا است و امروز دشمن در پی ایجاد ناامنی در ایران اسلامی به واسطه ناامن‌ کردن برخی کشورها از جمله سوریه، عراق، یمن و افغانستان است.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه دشمنان از طرق مختلف به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما هستند، تصریح کرد: امنیت واقتدار امروز ایران اسلامی جز در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، اطاعت بصیرت‌مندانه مردم از امر ولایت، تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای نظامی و انتظامی میسر نشده است.

 

حجازی در ادامه با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تبلیغات وسیعی در راستای تضعیف مجلس خبرگان رهبری به ویژه آیت‌الله جنتی توسط برخی دشمنان صورت گرفت اما وی با کسب آرای لازم توسط اعضای مجلس خبرگان رهبری به عنوان رئیس مجلس خبرگان برگزیده شد.

 

وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی نه تنها کمرنگ نشده است بلکه قویتر و ریشه‌دارتر از همیشه به حیات مقدس خود ادامه می‌دهد و کسانی که قصد کمرنگ جلوه دادن انقلاب را داشتند و کسانی که حتی با بهائیان نشست و برخاست کردند متوجه شوند اینجا ایران اسلامی است نه بهائی.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به برخی فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر وظایف مجلس خبرگان رهبری در دفاع از هویت انقلابی و اسلامی نظام ،گفت: این نظام ،نظامی است که روحیه انقلابی داشته و مبتنی بر مبانی دینی و اسلامی شکل گرفته است.

 

حجازی تصریح کرد:بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری در پروژه نفوذ ،دشمنان قصد نفوذ در مراکز مهم تصمیم‌گیری کشور و تغییر تصمیم‌گیران کشور به نفع خود را دارد.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها