نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. خرداد 1395 - 10:52
انجمن خبرنگاران گچساران طی متنی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعتراض خود را به روند برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان ابراز کردند.

به گزارش آفتاب جنوب ؛ در این متن آمده است:

نون والقلم وما یسطرون

جناب آقای دکتر دهبانی پور

مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

احتمالاً مستحضر نبوده‌اید که انتخابات هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان به‌طور کاملاً غیرقانونی و البته با حضور معاون فرهنگی مطبوعاتی، کارشناسان مطبوعات و حراست آن اداره کل و نیز  با شرکت عده‌ای محدود از اهالی مطبوعات (که البته بخوانید اهالی مطبوعات یاسوج و نه استان) برگزار شد.

انتخاباتی که هیچ خبرنگار و یا فردی از اصحاب رسانه شهرستان گچساران و احتمالاً سایر شهرستان‌ها در آن دعوت نبوده و بهتر است به استحضار برسانیم که قلباً اعتقاد داریم خانه مطبوعات زیباست اما بدانید که خانهٔ ما خبرنگاران گچسارانی نبوده و صراحتاً آنچه روی سخن خبرنگاران گچسارانی است غیرقانونی بودن آن انتخابات و دستور  جنابعالی بر ابطال و برگزاری مجدد انتخابات خانه مطبوعات استان است.

اگر همچون گذشته بر نقش حمایتی خود از اهالی رسانه تأکیددارید و می‌خواهید بی‌تدبیری‌های مدیران زیرمجموعه‌تان به‌پای جنابعالی و دولت تدبیر و امید نوشته نشود، ضمن بازخواست افراد برگزارکننده این انتخابات غیرقانونی، آن را ابطال و نسبت به برگزاری مجدداً آن با حضور همه اصحاب رسانه استان اقدام فرمایید.

با تشکر                    

انجمن خبرنگاران گچساران

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها