نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1395 - 14:26
امام جمعه موقت گچساران اختلاف‌افکنی میان کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن را نتیجه نفوذ آمریکایی ها برشمرد.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته درگچساران با اشاره به فضایل ماه پرخیروبرکت شعبان گفت:تمامی عالم و هستی وابسته به وجود امام زمان(عج) بوده و یک منتظر واقعی باید رفتار، اخلاق و کردار خود را با شرایط ظهور و انتظار وفق دهد.

 

وی درادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و پیروزی در برابر رژیم بعثی عراق با حمایت‌های دنیای استکبار است که رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس پس از 19 ماه موفق به پیروزی و آزادسازی خونین شهر شدند.

 

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با قاریان و حافظان قرآن تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار تمامی مشکلات در کشورهای اسلامی و منطقه را نتیجه وابستگی و خیانت برخی دولت‌های اسلامی برشمردند.

 

صفایی افزود: مقام معظم رهبری نتیجه این وابستگی را نفوذ آمریکا برشمردند و این عمل را خیانت و گناه بزرگ دولت‌ها در قبال ملت و فرهنگ کشورهای اسلامی دانستند.

 

وی اختلاف‌افکنی میان کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و یمن را نتیجه نفوذ آمریکا دانست و گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص تأکید و مسلمانان را به وحدت و دوری از اختلافات دعوت کردند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها