نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. فروردين 1395 - 18:45
امام جمعه گچساران در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از برخی از اظهارات اخیر رئیس جمهور به شدت انتقاد کرد.

به گزارشآفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کردپرهیزکاری یکی از خصایل انسان‌های باخدا و مومن بوده که در دنیا و آخرت مورد لطف و عنایت ویژه پروردگار قرار می‌گیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت دوستی و رفاقت انسان‌ها با همدیگر افزود: خداوند در انتخاب دوست و همنشین برای انسان‌ها تأکیداتی دارد که این امر نشان‌دهنده این امر مهم است.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: بر اساس فرموده خداوند در برخی آیات بعضی از انسان‌ها در آخرت از رفاقت و دوستی با بعضی از انسان‌ها پشیمان می‌شوند.

 

 

حجازی بیان کرد: رفاقت با انسان‌ها خداترس، مومن، پرهیزکار می‌تواند انسان را به راه سعادت نزدیک‌تر کند و در آخرت سبب خشنودی شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خطبه نخست نماز جمعه عبادی سیاسی گچساران با اشاره به فضایل ماه رجب در خصوص آداب و اهمیت روزه در این ماه به ایراد سخن پرداخت.

 

حجازی در خطبه دوم نماز جمعه گچساران با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در این نامگذاری اقدام عملی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور را خواستار شده‌اند و مسئولان باید به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی فکر کنند نه گزارش.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به واکنش مقام معظم رهبری در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اینکه امروز عصر مذاکره و گفتمان است و به موشک نیازی نیست، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر این اظهارات از روی آگاهی بیان شده، خیانت به شمار می‌رود.

 

حجازی با نقل قول جمله‌ای دیگر از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای حزب‌الهی و انقلابی را با انگ افراطی طرد نکنید، عنوان کرد: آقای رئیس دولت در برخی موارد سخنانی می‌گوید که از روی ناآگاهی بیان شده است که در این سخنان انگ افراطی به بعضی در سخنان وی مشهود است.

 

وی ادامه داد: آقای رئیس دولت در سخنان اخیر خود در خصوص ممنوع‌التصویر بودن رئیس جمهور دولت اصلاحات سخنانی گفته و اخیرا نیز گفته است فکر انحرافی به ما می‌گوید به همسایگان و دوستان خود اعتماد نکنیم.

 

حجازی متذکر شد: آقای رئیس جمهور آن فکر فکر الهی بوده نه فکر انحرافی، آن فکر نگفته دوستان بلکه گفته است دشمنان، نگفته همسایه‌ها بلکه گفته است آمریکا.

 

امام جمعه گچساران اظهار کرد: آن فکر نگفته با همسایگانت دشمن باش بلکه گفته است با همسایگان خود هوشمندانه ارتباط برقرار کنید.

 

حجازی ادامه داد: آیا علی‌رغم سخنان و تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله برجام تحریم‌ها برداشته شده است؟ مگر تأکید مقام معظم رهبری بر لغو کلیه تحریم‌ها به صورت یک‌جا نبود؟

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها