نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1394 - 21:04
سید اکبر علیزاده عضو جبهه متحد اصول گرایان و پیشگامان وفاق و همدلی در بیانیه ای از حضور حماسی و پرشور مردم گچساران و باشت در انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،دراین بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا (بدرستی ما او را به راه هدایت کردیم ، حالا خواه هدایت بپذیرد و شکر گزارد و خواه آن نعمت را کفران کند)

 

حضور ارواح مطهر شهیدان سلام و صلوات میفرستیم وبه پیشگاه مردم شریف و انقلابی شهرستانهای گچساران وباشت سلام و عرض ادب می کنیم .خداوند سبحان را به پاس نعمت نظام جمهوری اسلامی و وجود ذی جود رهبرمعظم انقلاب شکر گذاریم  . 

حماسه حضور حداکثری شما عزیزان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بی نظیرو ستودنی است.انجام تکلیف الهی و تبعیت ازمقام عظمای ولایت، وظیفه‌ای بود که ادا گردید.

 

-خرسندیم که تن به ذلت و خواری ندادیم و بیگانگان را شاد نکردیم .خرسندیم که فریاد عدالت‌خواهی سر دادیم ودرمقابل وسوسه‌های دنیا‌طلبان و اشرافی‌گری بی درد، و زر و زورو تزویر ،راست‌قامت ایستاده‌ایم .این فریاد عدالتخواهی و این ندای ولایتمداری هرگز خاموش نخواهد شد.

 

-از صمیم قلب از حضور انقلابی یکایک شما مردم شهید‌پرور شهرستانهای گچساران و باشت در حماسه حضور در انتخابات   ۷اسفند،تقدیر و تشکر می‌نمایم .همه کسانیکه در این راه قدم برداشته و رنج و دردکشیدند نزد حضرت صاحب الزمان (عج)مهجورند و پیروز، چرا که در قاموس خدا‌محوران شکست معنی ندارد.

 

-حضور شما بزرگواران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخاب حضرت آیت الله ملک‌حسینی مایه افتخار و عزت مردم ماست که نزدخداوند سبحان اجری عظیم و در پیشگاه ملت سرافراز و عزت مند خواهید بود.

 

-خدمت همه مجریان انتخابات،هیات محترم نظارت،هیات محترم اجرایی،و بازرسان محترم تقدیر و تشکرنموده، وجدان بیدار آنها را در صحت وسلامت روند انتخابات می‌ستایم.

 

-خدمت حافظان نظام اسلامی ،پاسداران انقلاب اسلامی،سربازان گمنام امام زمان(عج)و نیروی خستگی ناپذیر انتظامی و همه عزیزانی که امنیت این حماسه بزرگ را فراهم آوردند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

 

-ایام تبلیغات به اشکال مختلف برای شهروندان و روستاییان مزاحمت ایجاد نمودیم و مایه دردسر شدیم.از پیشگاه خداوند رحمان و شما مردم مهربان حلالیت می طلبم.و در روزهای پایان سال،پیشاپیش عید باستانی نوروز را تبریک گفته،سالی مملو از شادی وسلامتی و عزت و سر بلندی برای همشهریان عزیزم آرزو می کنم.والسلام.

 

سیداکبر علیزاده

جبهه متحد اصولگرایان

پیشگامان وحدت و همدلی

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

علت اصلی شکست اصولگرایان در طی این چند دوره تو بودی. با ادبیات نابهنجاری که بیان میکردی. از وجدان خودت عذرخواهی کن بعد از مردم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها