نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1394 - 23:43
جدل های لفظی و سپس درگیری فیزیکی و نزاع بین گروهی میان عده ای از هواداران دو رقیب جدی انتخاباتی درگچساران به همراه شکسته شدن شیشه چند خودرو در نهایت با مداخله نیروی انتظامی خاتمه یافت.

به گزارش آفتاب جنوب،سومین روز از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس، به هماوردی و رقابت گسترده و متنوع طرفداران نامزدهای شاخص گچساران در جلوی ستادهای انتخاباتی تبدیل شده بود که این خود نشان دهنده این جریان است  که همچون سال های گذشته رقابت انتخاباتی در این شهرستان داغ و پر شور خواهد بود.

 

این درحالی است که عصر سومین روز انتخابات با حضور پر شمار و فعالیت های طرفداران برخی از نامزدها درمحل ستادهای انتخاباتی گچساران، زمینه ساز ترافیک، کندی تردد وبی نظمی در سطح بلوارپرتردد ولی عصر(عج) این شهرستان شده بود.

 

طرفداران نامزدهای انتخاباتی که در دوسوی شمالی و جنوبی بلوار اصلی و پرترددشهر، حدفاصل سه راهی وکوی کارکنان دولت گچساران  ستادهای  تبلیغاتی خود را راه اندازی کرده اندکه با اجتماع وسیع در جلوی محل ستاد، رفت وآمد خودروها را کند و زمینه ساز ایجاد ترافیک در مسیر طولانی این بلوار شده اند واین اجتماع به گونه ای بود که در برخی  مواقع عبور از این مسیر در شرایط عادی تا 30 دقیقه هم به طول می انجامید.

 

به فاصله کوتاهی از یک ستاد تبلیغاتی، صدای ساز ودهل طرفداران یک کاندیدا، با حضور جمعیت زیادی که پرچم های کشور، تصاویر وتراکت های تبلیغاتی در دست داشتند، رفت وآمد در این محور را نیز سخت کرده بود و اجتماع زیاد طرفداران و فعالیت های آنان، نارضایتی شهروندانی را که قصد تردد در مسیر این بلوار را داشتند رابه همراه داشت.

 

 

طرفداران نامزدهای انتخاباتی، با پرت کردن تصاویر وکاغذهای تبلیغاتی در داخل ماشین یا زیر برف پاکن های خودروهایی که به خاطر حضور آنان ناگزیر باید در ترافیک می مانند، ، زمینه ساز نارضایتی رانندگان و سرنشینان شده بودند.

 

در ادامه جدل های لفظی و سپس درگیری فیزیکی و نزاع بین گروهی میان عده ای از هواداران دو رقیب جدی انتخاباتی درگچساران به همراه شکسته شدن شیشه چند خودرو در نهایت با مداخله نیروی انتظامی خاتمه یافت و ماموران انتظامی پس از دقایقی اوضاع را تحت کنترل خود درآوردند.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

پ سیچه فقط خسارت های وارده به طرفداران فولادی نشون دادی؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها