نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. بهمن 1394 - 18:12
آیت الله ملک حسینی
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:
راه پیشرفت و توسعه کشور در گرو انتخاب نماینده اصلح است
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدگفت: شرکت در انتخابات از سویی حق مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور و ازسوی دیگر وظیفه شرعی و اجتماعی هر ایرانی برای انتخاب افراد اصلح در ساختن فردایی بهتر است.

به گزارش آفتاب جنوب،آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نخستین نطق انتخاباتی خود در گچساران با اشاره به شاخصه های یک نماینده اصلح گفت: مقام معظم رهبری شاخصه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تشریح و با این اقدام چراغ‌های هدایت و شناخت راه درست را روشن نمودند.

 

وی افزود:شرکت در انتخابات از سویی حق مردم برای مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور و ازسوی دیگر وظیفه شرعی و اجتماعی هر ایرانی برای انتخاب افراد اصلح در ساختن فردایی بهتر است.

 

ملک حسینی با بیان اینکه حضور در انتخابات و رأی دادن به کاندیداها؛ رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است ،افزود:مجلس شورای اسلامی به عنوان عالی ترین مرجع قانونگذاری و نظارت بر امورجامعه  از اهمیت والایی برخورداراست  که اگر قانون‌گذاری صحیح و منطقی باشد جامعه از مشکلات خود خارج می‌شود.

 

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت:جایگاه مجلس خبرگان رهبری در تعیین ولی فقیه در نظام مردم سالاری دینی بسیار حساس و حائز اهمیت است و جایگاه ولایت فقیه که به نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت دینی بخشیده است ادامه راه انبیای الهی و ائمه معصوم (ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه جامعه راهی جز انتخاب نماینده اصلح وجود ندارد،تصریح کرد:در صحنه انتخابات نباید به کاندیداها توهین کرد که توهین به کاندیداها توهین به جامعه است .

 

ملک‌حسینی گفت: همه ما از خانواده انقلاب هستیم وکاندیداها نیز نباید به همدیگر توهین کنند زیرا این عمل آنها توهین به شعور مردم جامعه است.

 

وی تصریح کرد: همه تلاش ما در راستای حفظ دین است و تمام هستی مان باید به فدای دین مان شود صندوق‌های رأی ناموس سیاسی  و اجتماعی جامعه هستند که باید هوشیار بود که مبادا این صندوق‌ها محل دفن دین  شود.

 

ملک حسینی تاکید کرد:باید حرمت این صندوقهای رای را رعایت کرد و جامعه ما باید در بستر این صندوقها رشدو توسعه یابد و این صندوقهای رای محلی برای عزت وشکوفایی دین مان شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها