نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1394 - 17:11
مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمدگفت:برخی‌ها متأسفانه می‌خواهند فضای انتخابات را دچار التهاب کنند؛برگزاری انتخابات یک مسئولیت سنگین و رسالت بزرگی است که باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام قدرت الله خرم روز مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی مشترک هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان‌های گچساران و باشت که در فرمانداری گچساران برگزار شد،گفت: همه ما در انتخابات در یک آزمایش و امتحان قرار داریم و هر انتخابات برای نظام اسلامی حساس و سرنوشت‌ساز بوده است.

 

وی افزود:دشمنان روی انتخابات در کشور ما برنامه‌ها و نقشه‌هایی دارندوبه دنبال ضربه وارد کردن به نظام اسلامی بوده و ملت ما باید هوشیار باشند.

 

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:خرم روز با بیان اینکه انتخابات تاکنون در کشور ما سالم و باشکوه برگزار شده است وباید تلاش کنیم انتخابات امسال نیز سالم و باشکوه برگزار شود.

 

خرم روز با بیان اینکه برخی‌ها متأسفانه می‌خواهند فضای انتخابات را دچار التهاب کنند،افزود:برگزاری انتخابات یک مسئولیت سنگین و رسالت بزرگی است که باید برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

 

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جلوگیری از تخلفات در انتخابات سبب اعتماد هر چه بیشتر مردم و کاندیداها می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها