نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آذر 1394 - 16:19
کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس با بیان اینکه دغدغه اصلی من بیکاری جوانان گچساران است، افزود: من بهتر از تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت در مجلس می‌توانم کار و به گچساران خدمت کنم و به نوعی از نماینده فعلی گچساران و باشت توانمند‌تر هستم.

به گزارش آفتاب جنوب،کورش افشین‌پور پیش از ظهر امروز پس از نام‌نویسی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان ،گفت:رسانه‌ها باید درایام انتخابات به وظایف قانونی خود به خوبی عمل ودر انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند وبه رسالت و وظایف خود پایبند باشند.

 

وی درادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر دلایل حضور خود در صحنه انتخابات، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی  این اجازه را داده که افراد مختلف در انتخابات شرکت کنند وبا توجه به مشکلات و کمبودهایی که در گچساران مشاهده می شود؛ بنده توانایی‌هایی در خود دیدم و تصمیم گرفتم که در انتخابات مجلس دهم نام‌نویسی کنم و در صورت پیروزی در انتخابات به مردم خدمت نمایم.

 

 دغدغه اصلی من بیکاری جوانان گچسارانی است

 

افشین پور با بیان اینکه دغدغه اصلی من بیکاری جوانان گچسارانی است، اظهارکرد: من بهتر از تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت در مجلس می‌توانم کار و به گچساران خدمت کنم وبه نوعی از نماینده فعلی گچساران و باشت توانمند‌تر هستم واگر بتوانیم وضعیت بیکاری را سر و سامان دهیم شهرستان گچساران پیشرفت و رشد خواهد کرد.

 

کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا حضور شما در انتخابات با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان استان بوده و آیا درادامه احتمال می دهید به نفع کاندیداهای جریان اصلاح ‌طلبی کنار بروید، گفت: در مورد حضور من به هر حال صحبت‌هایی شده و من هرگز حاضر نیستم به نفع کاندیدایی کنار بروم.

 

اگر تاجگردون به نفع من کنار برود از وی ممنون می‌شوم

 

افشین پور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در صحنه انتخابات تا آخر خواهید ماند،تصریح کرد: من به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم و اگر تاجگردون به نفع من کنار برود از وی ممنون می‌شوم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می‌شود شما در روز آخر به نفع کاندیدای جریان اصولگرایی کنار می‌روید آیا این موضوع صحت دارد، تصریح کرد: من با تمام گروه‌ها چه راست و چه چپ دوست و ارتباط خوبی دارم و من با هر دو طیف می‌توانم خوب کار کنم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نظر شما درباره فتنه  88 چیست، تصریح کرد: فتنه در هر زمان و مکانی محکوم بوده و من تابع نظر رهبر معظم انقلاب هستم.

 

کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما خود را اصولگرا یا اصلاح طلب می‌دانید، گفت: من مشی اعتدالی دارم.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها