نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1394 - 20:58
سرمربی پرسپولیس گفت: قصد جذب دروازه‌بان نداریم چرا که مکانی به همراه رحمتی بهترین دروازه‌بان‌های ایران هستند.
به گزارش آفتاب جنوب،برانکو ایوانکوویچ در خصوص آخرین وضعیت تیمش بعد از آغاز دور جدید تمرینات، اظهار داشت: ما با 16 بازیکن تمرینات خود را آغاز کردیم و شماری از این نفرات هنوز مصدوم هستند.



اومانیا هنوز به آمادگی کامل نرسیده است

وی ادامه داد: فرشاد احمدزاده، بابک حاتمی و تا حدودی هم محمد انصاری با مصدومیت مواجه هستند و مایکل اومانیا نیز با رفع آسیب‌دیدگی تمرینات خود را شروع کرده که البته او هنوز به آمادگی لازم نرسیده است.



اگر ملی‌پوشان در کنارمان بودند خیلی بهتر بود

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نبود 8 ملی‌پوش تیمش و همچنین شمار زیاد مصدومان باعث افت پرسپولیس بعد از تعطیلات نخواهد شد، تصریح کرد: طبیعی است که ما بابت این مسئله متضرر شویم و اگر ملی‌پوشان در کنارمان بودند خیلی بهتر بود. باعث افتخار پرسپولیس است که در تیم ملی نماینده‌های شایسته‌ای دارد و امیدوارم تجاربی که نفرات ملی‌پوش ما در بازی‌های بین‌المللی کسب می‌کنند به کار تیم ما بیاید و با انگیزه مضاعف در بازی‌های آینده‌مان به میدان روند.



طبیعی است ملی‌پوشان‌مان را در شرایط ایده‌آل تحویل نگیریم

برانکو در واکنش به این موضوع که برخی مربیان نگران این هستند که ملی‌پوشان خود را نا آماده تحویل بگیرند، گفت: طبیعی است که وقتی ملی‌پوشان به جمع ما برگردند چند روز به زمان نیاز خواهند داشت تا به شرایطی که مدنظر ما است برگردند. این به خاطر این است که نوع تمرینات در باشگاه و تیم ملی متفاوت است و در این شرایط بازیکنان ملی‌پوش ما طبیعتا در شرایط ایده‌آل به تمرینات بر نخواهند گشت.



سوشا بهترین دروازه‌بان ایران است، قصد جذب دروازه‌بان جدید نداریم

وی درباره اینکه گفته می‌شود در نیم فصل به دنبال جذب یک دروازه‌بان است چرا که از عملکرد سوشا مکانی رضایت ندارد، گفت: این موضوع شایعه است و ما قصد جذب دروازه‌بان نداریم. سوشا مکانی به همراه مهدی رحمتی بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر ایران هستند و دلیلی ندارد ما بخواهیم دروازه‌بان دیگری جذب کنیم. ضمن اینکه دو دروازه‌بان جوان دیگر ما هم شرایط خوبی دارند و در آینده بهتر هم خواهند شد.



نوری تا پایان فصل قرارداد دارد

سرمربی پرسپولیس در خصوص احتمال بازگشت محمد نوری به این تیم خاطرنشان کرد: نوری فعلا در قطر بازی می‌کند و تا پایان فصل هم با باشگاه خود قرارداد دارد.



تا نیم‌فصل زمان زیادی باقی مانده است

برانکو در پاسخ به این سوال که در تعطیلات نیم فصل ترجیح می‌دهد در چه پست‌هایی در تیمش تغییراتی ایجاد کرده و بازیکن جدید جذب کند، اظهار داشت: تا نیم فصل زمان زیادی باقی مانده و تا آن موقع شرایط را به طور کامل بررسی خواهم کرد تا تصمیم مناسبی اتخاذ کنیم.
 
منبع: تسنیم
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها