نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1394 - 20:36
سردار حسین دقیقی در گچساران عنوان کرد:
استراتژی ایران در برابر کشورهای غربی بازدارندگی موثر است
مدیر عامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت:استراتژی ما رقابت و هم ترازی نظامی با مجموعه قدرت نظامی اروپا و آمریکا نیست بلکه استراتژی ما یک استراتژی باز دارندگی موثر است .

سردار حسین دقیقی رزمنده دفاع مقدس و مدیر عامل سابق سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح عصر امروز در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در خصوص استراتژی دفاعی ایران در برابر کشورهای غربی، گفت:باید توجه داشت که مقوله دفاع یک جریان سیاسی و یا حزبی نیست بلکه مقوله امنیت ملی و مقوله امنیت ملی هم شوخی بردار نیست.

 

وی افزود: استراتژی ما رقابت و هم ترازی نظامی با مجموعه قدرت نظامی اروپا و آمریکا نیست بلکه استراتژی ما یک استراتژی باز دارندگی موثر است .

 

دقیقی تصریح کرد:با استراتژی باز دارندگی موثر می توانیم هر مهاجمی را از حمله به ایران پشیمان کنیم ،هر کسی در برابر ایران می تواند شروع کننده جنگ باشد اما نمی تواندجنگ را تمام کند و باید توجه داشت که نظام اسلامی قدرت دفاع از خود را دارد.

 

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ما بدنبال موازنه نظامی با قدرت های خارجی نیستیم،اظهارکرد: همین الان میزان هزینه نظامی کشورهای عربی منطقه ده ها برابر هزینه های  ماست و قرار هم نیست دنبال توازن نظامی برویم و شروع به خرید سلاح کنیم.

 

وی تصریح کرد: امروز ما به رشد و توسعه کشور فکر می کنیم و به رفاه هرچه مردم توجه داریم نه اینکه هر چه درآمد داریم خرج هزینه های نظامی کنیم ، اما استراتژی ما بازدارنگی موثر است و در واقع می تواند در فضای نبرد تعیین کننده باشد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها