نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1394 - 18:03
سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران:
روحیه استکبار ستیزی در نسل جوان تقویت شود
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:نسل جوان و دانش آموز ما باید در کنار فراگیری علم و با تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی همچون جوانان پرشور دوران دفاع مقدس در تمامی صحنه های فرهنگی و علمی جامعه با بصیرت کامل حضور داشته باشد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیرانصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران پیش ازظهر امروز در یادواره 113 شهید دانش آموز شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداءگفت:  بدون شک درسی که از رشادت شهدای دانش آموز بایدگرفت درس ایثار و ولایتمداری است و امروز نیز همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، بایستی راه و روش شهید حسین فهمیده‌ها در جامعه ترویج و سیره آنان به نسل نوجوان و جوان ما منتقل شود.

 

وی افزود: شهید حسین فهمیده با ایمان و بصیرت خود در جنگ با دشمن پیش قدم شد تا درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به ملت ایران بیاموزد و این شهید والامقام در حالی که تعدادی نارنجک به کمرش بسته بود، بدون هیچ تردیدی تصمیم خود را عملی می کند و خود را به تانک پیشرو می رساند و آن را منفجر می کند و به مقام رفیع شهادت نائل می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه دانش آموزان در دوران دفاع مقدس حماسه ها و رشادت ها خلق نمودند،گفت:شهدای دانش آموز همانند شهید حسین فهمیده نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند که بایستی راه و روش این شهیدان سرمشق جامعه قرار گیرد و با تاسی از اهداف آنها به مسیرصحیح انقلاب اسلامی ادامه داد.

 

انصاری با بیان اینکه دشمنان بدنبال ایجاد توطئه و کاهش روحیه ایثار و شهادت در جامعه هستند تا از این طریق بسترهای نفوذ خود را فراهم نماید،تاکید کرد:نسل جوان و دانش آموز ما باید در کنار فراگیری علم با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی همچون شهداء و جوانان پرشور دوران دفاع مقدس در تمامی صحنه های فرهنگی و علمی جامعه با بصیرت کامل حضور داشته باشد.

 

انصاری درادامه به بیان خاطراتی ازجانفشانی های دانش آموزان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهارکرد: وقتی در عملیات خیبر معبری هنوز باز نشده بود 15 دانش آموز بسیجی به صورت داوطلبانه بر روی سیم خاردار رفتند و12 گردان نظامی و رزمی از روی آنها رد شدند و این تنها نمونه ای از رشادتها و حماسه سازی ها این قشر پویا در دوران جنگ تحمیلی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه به بیان خاطراتی از حوادث حج امسال پرداخت و با اشاره به بی عرضگی و ناتوانی آل سعود در اداره حرمین شریفین گفت: سعودی ها دارای زیرساخت های بسیار ضعیف هستند و همه دنیا مدیریت این کشور در مراسم حج امسال را نظاره کردند، آل سعود باید مراقب باشد که گرفتار غضب مردم ولایتمدار ایران قرار نگیردو از هشدارهای رهبر معظم انقلاب بترسد.

 

انصاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری،گفت: باید عکس‌العمل سخت و خشن از سوی ایران در ذهن حکام جنایتکار سعودی باقی بماندو اگر آل سعود می خواهند از قدرت و صلابت نظام اسلامی آگاه شوند به جنگ خود با یمن رجوع کنند و ببینند که چگونه انصارالله تاب و توان سعودی ها را گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه تصریح کرد: استکبار ستیزی یکی از اهداف ریشه ای در شکل گیری انقلاب اسلامی است و نظام اسلامی هیچگاه با استکبار جهانی سر سازش نداشته و نخواهد داشت ودشمنان این انقلاب بدانند که حضور پرشور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان  ودرروز ملی مبارزه با استکبار جهانی با برگزاری راهپیمایی پرشوریکبار دیگر نفرت و انزجار خود را از نظام های استکباری و طاغوتی نشان خواهند داد .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها