نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1394 - 14:30
گروه تروریستی تکفیری داعش عصر روز گذشته دو جوان اهل سنت عراقی ساکن در شهر مرزی "القائم" واقع در نقطه صفر مرزی دو کشور عراق و سوریه را به اتهام فساد فی الارض و ارتکاب مسائل غیر اخلاقی به طرز فجیعی اعدام کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،گروه تروریستی تکفیری داعش عصر روز گذشته دو جوان اهل سنت عراقی ساکن در شهر مرزی "القائم" واقع در نقطه صفر مرزی دو کشور عراق و سوریه را به اتهام فساد فی الارض و ارتکاب مسائل غیر اخلاقی به طرز فجیعی اعدام کرد. بنابر این گزارش، نیروهای داعش این دو جوان را به دو شیوه پرتاب از پشت بام یک ساختمان با دست و پا و چشم بسته و شلیک گلوله به پشت سر اعدام کرده است.

 
اعدام فجیع دو عراقی توسط داعش+تصاویر
 
اعدام این دو جوان در حالی است که از زمان حمله نیروهای داعش در ماه رمضان سال گذشته به عراق و تصرف بخشهای وسیعی از استانهای سنی نشین نینوی، صلاح الدین و الانبار، تاکنون هزاران نفر از اهالی این مناطق به بهانه های گوناگون توسط نیروهای داعش به شیوه های مختلفی همچون آتش زدن، شلیک آرپی جی، غرق کردن در استخر، به صلیب کشیدن، گردن زدن با چاقو و تبر و شمشیر و ... اعدام شده اند.
 
اعدام فجیع دو عراقی توسط داعش+تصاویر
 
نیروهای داعش اعدام قربانیان خود را در ملا عام انجام میدهند این اقدام با هدف ایجاد رعب و وحشت و به منظور بازداشتن اهالی مناطق تحت سیطره این گروه تکفیری مورد حمایت ترکیه و عربستان سعودی از هرگونه اعتراض به قوانین سختگیرانه مبتنی بر آموزه های فرقه انگلیس ساخته وهابیت صورت می پذیرد.
 
اعدام فجیع دو عراقی توسط داعش+تصاویر
 
اعدام فجیع دو عراقی توسط داعش+تصاویر
 
اعدام فجیع دو عراقی توسط داعش+تصاویر
 
آنتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها